Onko teillä tällaista lauantai-iltaa?
Mies laittaa ruokaa, tarjoilee mulle siideriä/viiniä kun haluan. Itse köllöttelen sohvalla viltin alla telkarin äärellää läppärin kanssa, yövuoro takana ja vapaa ilta niin ei jaksa mitään "ylimääräistä" :D
Kommentit (18)
Meillä ihana ilta on keskustelua kahden kesken. Yleensä laitamme safkat yhdessä ja punaviiniäkin saattaa kulua. Tätä harrastamme aika usein (ilman viiniä useimmin), kun lapset jo pehkuissa. Sitten antaudumme toisillemme:). Jos haluaisin ja joskus näinkin, että jompi kumpi laittaa sapuskat, niin onnistuu. Läppärit ja telkut on yleensä kiinni, kun nautimme toistemme seurasta. Tosin hyvä leffa kyllä kuuluu myös säännöllisesti yhteisiin iltoihimme. Läppärit ei.
Jos moista kaipaisin, niin varmasti onnistuisi. Mies kokkasi tänään, ja katsottiin yhdessä leffaa sohvalla, molemmat viltin alla :)
Ei ole tuommoista kun ei ole miestä :)
Me tehdään lasten kanssa aina jotain hyvää sapuskaa. Lapset saa päättää lauantain ruuan. Herkutellaan hyvällä, yhdessä tehdyllä ruualla.
Illalla tehdään poppareita ja kipataan karkit kulhoon. Mennään herkkujen kanssa sohvalle katsomaan jotain hyvää ohjelmaa.
Aivan ihanaa - nautin tästä! Lapset iältään 7v. 8v. ja 9v.
Ei. Mies ei kokkaa, enkä mä saa ikinä hemmottelua. Saan kiukuttelua, jos en ole reipas ja jaksava.
Ei ole. Mies ja vanhin poika on töissä korjaamassa jotain laitetta, kuopus kävi saunassa ja laittaa itselleen iltapalaa. Minä teen töitä koneella (juuri nyt printteri suoltaa papereita ja on aikaa käväistä täällä). Sähköt pätkineet koko päivän ja kolmen tunnin työstä tuli kuuden tunnin homma.
Mies laittoi ruuan ja tuo siideriä kun pyydän. Jaksan ainakin vielä itse hakea kaapista. Olen itse koneella ja mies olkkarissa katselee matkaohjelmaa. Kohta huutelee että katso mitä maksaa matkat Puerto Ricoon.. :D
Meillä ei tarvitse turvautua päihteisiin ollenkaan.
Mun mies siivosi tänään koko kämpän (pyyhki pölyt,imuroi, luutusi lattiat ja tamppasi matot), kävi kaupassa kaksi kertaa, teki ruuan sekä leipoi mustikkapiirakkaa jälkkäriksi. Lisäksi se hoiti lapsen iltapesut ja pisut sekä nukutti lapsen.
Mä olen lusmunnut koko päivän, no olen mä lenkittänyt koiran x3, pessyt pyykkiä pari konetta ja nukutin lapsen päikkäreille (lapsi nukkui 40min, minä 1h40min:).
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:21"]
[/quote]
REPS :DD
Mä olen edelleen samassa yöpaidassa kuin aamulla. Mies kävi kaupassa ja hiihtämässä lasten kanssa. Ruokaa olen laittanut, siinä kaikki. Oli rankka työviikko ja jatkoin töitä vielä tänäänkin.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 20:21"]
[/quote]
Eikä meillä tarvitse turvautua siivoamiseen.
Kuulostaa ihanalta teidän kaikkien lauantai-illat! :)
Meillä mies on lennolla (lentäjä) joten ollaan kahdestaan lapsen 4.v ja koiran kanssa. Loikoillaan sohvalla, lapsi katsoo piirretyjä ja itse selailen av:ta. Kohta lähdetään kylpyyn ja saunaan.
Me loikoillaan sohvalla ja herkutellaa, mutta mitään varsinaista palvelua ei kyllä kumpikaan järjestä. Toki siinä täyttää toisen lasin samalla kuin omankin, mutta ei sen ihmeempiä. Tosin tänään minä olen ollut ihan laiska ja mies on tehny ruoat jne, että poikkeus se vahvistaakin säännön.
Imuroivat miehet saavat vähemmän seksiä. Tutkittu juttu.
No ei tänään. Viiniä se kyllä mulle toi, mutta vaan tietokoneelle, mulla ei oo tapana lojua sohvalla. Porukalla katottiin telkkaria kun mies kotiutui töistä.
[quote author="Vierailija" time="16.03.2013 klo 21:28"]
No ei tänään. Viiniä se kyllä mulle toi, mutta vaan tietokoneelle, mulla ei oo tapana lojua sohvalla. Porukalla katottiin telkkaria kun mies kotiutui töistä.
[/quote]
Katsotko seisaaltaan telkkaria?