Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin onnellinen!!

Vierailija
16.03.2013 |

Pakko purskauttaa tämä ulos jonnekin!

Olen niin onnellinen! Minulla on ihana mies ja ihana poika. Olen löytänyt itselleni sopivan ruokavalion, jolla voin hyvin. Ihoni voi nyt hyvin! Opiskelu sujuu ja sain töitäkin. Eräälle projektilleni näytettiin juuri vihreää valoa. Tunnen itseni pitkästä aikaa varsin nätiksi. Minulla on upeita ystäviä ja uusi työpaikka vaikuttaa mielettömän kivalta. Työajat ovat minulle sopivat ja työmatkakin lyhyt.  Ihan mahtavaa, kun pitkän kaamosajan jälkeen elämä taas hymyilee! <3

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, onnea sinulle! :)

Minunkin on pakko hehkuttaa: Raskaan eron jälkeen (reilu vuosi sitten erosin) olen löytänyt ihanan miehen ja olemme todella rakastuneita ja elämme alkuhuumassa: ei tarvitse unta, ei ruokaa, toisemme vain. Normaaliarki ja työt haittaa yhdessäoloamme, tekisi mieli olla vain kahdestaan. Kaikki yhteinen aika menee rakastellessa ja hempeillessä. En olisi uskonut että voin seota näin paljon miehestä vielä 30 vuotiaana. Eikä mieskään olisi uskonut, on 40v. :) Ihanaa suunnitella yhteistä tulevaisuutta toistemme kanssa, etsiä hiljalleen yhteistä kotia ja perustaa perhe jos kohtalo suo niin...

Ihanaa olla onnellinen :)

Vierailija
2/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen tosi tyytyväinen elämääni, mitään ei puutu :). mieheni on ihana ja selvästi rakastaa mua ja on myöskin onnellinen. tuntuu hyvältä kölliä hänen kainalossa omassa pikkukodissa ja suunnitella perheen perustamista.. kesällä häät <3 !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana lukea välillä tällaisia hyvänmielen postauksia!