Minä olen kummeksunut noita miehiä jotka kertovat nuolevansa
p*reikää, eikö muka koskaan tule tauteja tuollaisesta toiminnasta?
Kommentit (11)
Tuo "ass eating" tuntuu nykyään olevan joku trendi.
Tuo on vielä aika pientä, jos kuitenkin nuolee useimmiten saman kumppanin pyllyä.
Mutta "olen kuullut", että jotkut maksulliset tarjoavat tätä palvelua asiakkailleen vuodesta vuoteen ilman mitään elmukelmu kalvoa tai kielikondomia. Oletettavasti tämä on hyvin suosittu palvelu, ja nämä palveluntarjoajat työntävät siis kielensä useampaan sataan eri pyllyyn vuodessa.
Joko pyllyn nuolemisessa ei ole sen kummempia riskejä, palveluntarjoajille on kehittynyt hyvä suolistobakteerien vastustuskyky, tai sitten heillä on jatkuva antibioottikuuri päällä.
Kaipa ne sukupuolitaudit tarttuvat anaalihommissakin. Ei ole kyllä omalle kohdalle sattunut niitä eikä mitään muitakaan.
Aivan ehdottomasti kieli pyllyyn : ) samalla kun hyväilee klitorista niin tädit tärisee.. ; )
Ikänään ei ole ollut mitään ongelmia missään päässä. M48
Vierailija kirjoitti:
Tuo "ass eating" tuntuu nykyään olevan joku trendi.
Hyvät maut.
-ap
Varmasti en laita omaa kieltäni kenenkään p.reikään enkä pussaa pyllyä. Ällö ajatuskin. Mutta tykkään saada kieltä omaan pyllyyn. Irtosuhteissakin suurin osa miehistä nuolee peräaukkoani ja yrittää työntää kielensä sisään kun pyydän sitä.
En suutele irtosuhteita ennen enkä varsinkaan jälkeen kun kieli on ollut prseessäni, joten ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti en laita omaa kieltäni kenenkään p.reikään enkä pussaa pyllyä. Ällö ajatuskin. Mutta tykkään saada kieltä omaan pyllyyn. Irtosuhteissakin suurin osa miehistä nuolee peräaukkoani ja yrittää työntää kielensä sisään kun pyydän sitä.
En suutele irtosuhteita ennen enkä varsinkaan jälkeen kun kieli on ollut prseessäni, joten ei ongelmaa.
Ja miehet oli sikoja, näinkö se meni🤔
Vierailija kirjoitti:
Koen, että seksuaalinen itsekkyytesi on törkeää, ja samaan aikaan tekemisesi on tosi kiihottavaa. Haluaisin tehdä itse samoin, mutta en tosi paikan tullen kuitenkaan uskaltaisi/kehtaisi pyytää.
Kun pesee paikat ennen touhuja, riski pienenee. Mutta monethan myös ottavat kullin suuhun peppupanon jälkeen.
M41
Takuulla ovat vähän väliä e.colissa.