Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaapas Arman ja Viimeinen ristiretki Haitissa ja miettikää missä mahtaa olla vika siinäkin maassa

Vierailija
12.03.2019 |

Ei ole mitään varsinaista syytä, miksi se ei voisi olla yhtä hyvä maa kuin vaikka Aussit tai NZ jotka ovat kaiken lisäksi huimasti perifeerisempiä.

Sekin kerrassaan vaatimaton kehitys saatu aikaan massiivisella ulkopuolisella avulla. Maa itsenäinen 200 vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajattele nyt jos vaikka kaikki perussuomalaiset siirrettäisiin samalle saarelle niin millainen yhteiskunta siitäkin tulisi....

Vierailija
2/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ajattele nyt jos vaikka kaikki perussuomalaiset siirrettäisiin samalle saarelle niin millainen yhteiskunta siitäkin tulisi....

Kuolisi sukupuuttoon aika pian, koska lisääntymisikäisiä naisia niin vähän. Väkivaltakuolemat niittäisi myös ison osan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptio!

Vierailija
4/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiti myi metsänsä puuhiilena ulkomaille ja poltti lopuitkin risut aiheuttaen ympäristölle lopullisen tuhon eroosiot kuivuuden jne. Ei ole mitään millä haiti nousisi tuosta sillastaan jonka itse aiheutti. Haiti on hyvä esimerkki siitä mitä tapahtuu kun ihminen on itsekäs. Kaikki häviävät.  

Vierailija
5/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti parempi kuin Haitista.

Vierailija
6/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä muka siitä maasta tiedät?

Vierailija
7/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hörhöilevät jonkin ihme voodoon kanssa.

Vierailija
8/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi länsikin saatiin kuntoon nopeammin.

Vierailija
9/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arman on populisti. Miksi menette aina halpaan?

Vierailija
10/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Olen työskennellyt Afrikan mantereella eri maissa. Aina keskustellessani paikallisten kanssa, he toivovat, että englantilaiset, portugalilaiset tai vaikkapa ranskalaiset tulisivat takaisin tuomaan jotain tolkkua elämänmenoon. Eivät tietenkään julkisesti. Eivät värilliset pysty ilman holhoojaa elämään. Eihän pikkulapsiakaan jätetä ilman valvontaa.

Minulla on erilainen kokemus. Ugandakaisetkin on tyytyväisiä, kun Idi Amin aikoinaan karkotti ulkomaalaiset maasta. Omistus on pääosin ugandalaisten käsissä. (Otin Idi Aminin esimerkiksi, koska hän on kaikkien tietämä henkilö)

Vierailija
11/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Olen työskennellyt Afrikan mantereella eri maissa. Aina keskustellessani paikallisten kanssa, he toivovat, että englantilaiset, portugalilaiset tai vaikkapa ranskalaiset tulisivat takaisin tuomaan jotain tolkkua elämänmenoon. Eivät tietenkään julkisesti. Eivät värilliset pysty ilman holhoojaa elämään. Eihän pikkulapsiakaan jätetä ilman valvontaa.

Minulla on erilainen kokemus. Ugandakaisetkin on tyytyväisiä, kun Idi Amin aikoinaan karkotti ulkomaalaiset maasta. Omistus on pääosin ugandalaisten käsissä. (Otin Idi Aminin esimerkiksi, koska hän on kaikkien tietämä henkilö)

Älä ruoki trollia. Äläkä lainaa hänen viestiään.

Vierailija
12/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää näissä keskusteluissa halveksivat asenne. Monia asioita voi kritisoida ja niistä keskustella. Mutta on vähän vaikea, jos toisella on valtavan halveksivat asenne. Usein siihen liittyy vähät faktat ja suuret kuvitelmat.

Vierailija
13/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Älä ruoki trollia. Äläkä lainaa hänen viestiään.

Apua apua!! Sillä on eri mielipide asiasta kuin minulla joten se on automaattisesti trolli älkääkä keskustelko sen kanssa! Muuten voin joutua lukemaan niitä viestejä ja minun kuplani saattaa hajota!

Vierailija
14/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haitissa tehtiin liitto paholaisen kanssa ja sen seurauksena vastoinkäymiset koettelevat Haitia.

http://www.truthforsaints.com/Truth_Belief_Blog/files/7fc95c5b87a6bdc67…

Alussa on tuosta sopimuksesta. Juotiin sian verta rituaalissa ja annettiin maa paholaiselle vastineeksi ranskalaisten karkottamisesta.

Vierailija
15/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

googletkaa tatu vanhasen pikku tutkimukset.

Vierailija
16/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä jaksossa. N U S S I M I S T A? En katso muuten.

Vierailija
17/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Emma K. kokonaan poistettu palstalta. Hänellä oli sentään järkeviä kommentteja. Mutta oliko jonkun mielipideterroristin mielestä liian oikeassa. Jos olet eri mieltä, niin hiljennetään. Pysytään siis omassa kuplassa, ja unohdetaan totuus. Se vain häiritsisi elämääni unelmahötössä.

Vierailija
18/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaggikommentit saavat jäädä tähänkin keskusteluun. Vaan jos vähänkään kyseenalaistat niikkereiden touhuja, kyllä poistuu, yllätys. Näinhän ongelmia kuuluu ratkoa. Maton alle vain lakaistaan.

Vierailija
19/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on NZ tuossa aloituksessa?

Vierailija
20/26 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on NZ tuossa aloituksessa?

Tai mitä on ”Aussit”?