Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset arvostelevat niitä, jotka esittelevät blogissa...

Vierailija
15.03.2013 |

tai muualla netissä kroppaansa tai ovat muuten ylpeitä hyväkuntoisesta kropastaan ja saaduista tuloksista?

Ja yleensä arvostelijat vielä ovat niitä, joilla ei sitä hyväkuntoista kroppaa ole. Kateutta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Nämä ovat niin lameja nämä aloitukset.

Ensinnäkään tuollaista arvostelua näkee hyvin harvoin. On ihan eri juttu sanoa, että ei ole minun makuuni tai jos joku on esimerkiksi liian laiha. Toki ei ole tarpeen sanoa mitään, jos sanottava olisi negatiivista, mutta ei treenattua tervettä kroppaa yleensä arvostella. HyväKUNTOISTA varsinkaan, mitäs ihmeen järkeä siinä olisi?

Itse treenibloggarina en ole kohdannut yhtään arvostelua kroppaani koskien. Toisaalta en myöskään "esittele" sitä.

Toiseksi, mistä ihmeestä sinä tiedät millainen kroppa "arvostelijalla" on?

Kolmanneksi, ei, kyseessä ei ole kateus. Kaikki ei todellakaan aina johdu kateudesta. Tuota sanaa käytetään nykyään niin helposti ja pääasiassa turhaan.

Eiköhän tuossa ole yksinkertaisesti kyllästymisestä kyse. Ei kukaan jaksa sellaista, jos joku jatkuvasti esittelee esimerkiksi nyt kroppaansa. Onhan se ihan naurettavaa touhua.

Vierailija
2/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 15:42"]

Voi hyvänen aika. Nämä ovat niin lameja nämä aloitukset.

Ensinnäkään tuollaista arvostelua näkee hyvin harvoin. On ihan eri juttu sanoa, että ei ole minun makuuni tai jos joku on esimerkiksi liian laiha. Toki ei ole tarpeen sanoa mitään, jos sanottava olisi negatiivista, mutta ei treenattua tervettä kroppaa yleensä arvostella. HyväKUNTOISTA varsinkaan, mitäs ihmeen järkeä siinä olisi?

Itse treenibloggarina en ole kohdannut yhtään arvostelua kroppaani koskien. Toisaalta en myöskään "esittele" sitä.

Toiseksi, mistä ihmeestä sinä tiedät millainen kroppa "arvostelijalla" on?

Kolmanneksi, ei, kyseessä ei ole kateus. Kaikki ei todellakaan aina johdu kateudesta. Tuota sanaa käytetään nykyään niin helposti ja pääasiassa turhaan.

Eiköhän tuossa ole yksinkertaisesti kyllästymisestä kyse. Ei kukaan jaksa sellaista, jos joku jatkuvasti esittelee esimerkiksi nyt kroppaansa. Onhan se ihan naurettavaa touhua.

[/quote]

Itse olen kuullut monen sanovan näitä ihmisiä älyttömiksi, itsekeskeisiksi yms. Sä ilmeisesti puhuit netissä arvostelusta. Sellaista mäkään en ole havainnut.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös KYLLÄSTYNYT netissä kroppaansa esitteleviin.. siis "tässä etureiteni, vatsani, takapuoleni, selkäni...", ja niistä sitten monta kuvaa eri kulmista joka postauksessa. 

Ja ei, en ole kateellinen. Olen itse hoikempi kuin nuo bloggaajat. Se siinä ehkä huvittaakin, että he ehkä luulevat olevansa vähän timmimpiä kuin oikeastaan ovatkaan.

Vierailija
4/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka bloggaaja siellä heittelee kateuskorttia?

Vierailija
5/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:40"]

Mä olen myös KYLLÄSTYNYT netissä kroppaansa esitteleviin.. siis "tässä etureiteni, vatsani, takapuoleni, selkäni...", ja niistä sitten monta kuvaa eri kulmista joka postauksessa. 

Ja ei, en ole kateellinen. Olen itse hoikempi kuin nuo bloggaajat. Se siinä ehkä huvittaakin, että he ehkä luulevat olevansa vähän timmimpiä kuin oikeastaan ovatkaan.

[/quote]

Oletko vatrma, että olet rasvattomampi ja yhtä treenattu? Eli onko sulla myös vähintäänyhtä paljon lihaksia?

Kun käsittääkseni näiden kuvien tarkoitus ei ole esitellä laihuutta, vaan treenien tuloksia.

Vierailija
6/6 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi väärä sanavalinta... Siis tarkoitin juuri sitä, että lihakseni ovat erottuvammat kuin monella tällaisella itsensä esittelijällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan