Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VHH - ainoa dieetti, joka toimii!

Vierailija
11.03.2019 |

"Kaiken" olen kokeillut, niin Painonvartijat, nutrauksen, go fat go, paastoamisen, kaalisopat jne. Ilman pysyvää tulosta.
Nyt olen vhh:lla laihtunut 5 kg 1,5 kk:n aikana. Ihan vaivattomasti, ei rääkkiä eikä nälkää. Minulle tämä on ollut iso asia, ja aion jatkaa samaan malliin, koska tämä on niin helppoa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi helpompaa vain syödä normaalisti ja herkutella harvoin jos ollenkaan.

Vierailija
2/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.  Yrittänyt kaikenlaista: enemmän liikuntaa, enemmän kasviksia, vähemmän rasvaa, pienempiä annoksia, ei herkkuja. Ei toimi ja nälkä on ja vtuttaa. VHH:lla tippui 7 kg parissa kuukaudessa eikä tarvinnut nähdä nälkää, päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu jos toimii sulla. Musta se oli tuskaista.

Mitat?

Jaksatko muuten harrastaa liikuntaa tuolla ruokavaliolla?

Vierailija
4/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhh perustuu yksinkertaisesti siihen että ns puhtaita ruokia saa syödä paljon, ennnekuin kalorit kasvavat liiaksi.

Samalla tämä ehkäisee kaikenlaiset himot dietin aikana.

Itsellä vhh lähti 25kg 8kk.

Vierailija
5/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Ai että ärsyttää tuo kysymys.. Miksi ei jaksaisi hel.....i olympiakultaa on voitettu ketoosi ruokavaliolla 50km hiihdossa.

Vierailija
6/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että ketoosissa ja VHH:lla jaksan liikkua huomattavasti paremmin ja pitkäkestoisemmin. verensokeri ei heittele vaan pysyy tasaisena ja jaksan paljon paremmin. En olisi uskonut, .mutta ihan selkeä ero.

Vierailija
7/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Ai että ärsyttää tuo kysymys.. Miksi ei jaksaisi hel.....i olympiakultaa on voitettu ketoosi ruokavaliolla 50km hiihdossa.

Ai? Säkö hiihdit?

Kyllä on normaalia että kilpatason urheilijat paastoavat ennen kisoja mutta se on eri ketoosi se. Harjoituskaudella syödään hiilaria polttoaineeksi, ei rasvalla ja lihalla jaksa kukaan juosta.

Vierailija
8/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat alussa 80 kg ja 166 cm, nyt 75 kg, eli pudotettavaa vielä on. Jaksan hyvin kävellä reippaasti, hölkätä hitaasti ja salilla teen omaan tahtiini. Liikun ilokseni, en pakkotahtisesti.

Lisäksi vatsani hyvinvointi on parantunut huimasti. Ei enää ärtyneen suolen vaivoja. Enkä ole ollut millään älyttömän tiukalla ketoosidieetillä, vaan maalaisjärkisesti vhh:ta noudattaen.

Ap

Vierailija
9/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Ai? Säkö hiihdit?

Kyllä on normaalia että kilpatason urheilijat paastoavat ennen kisoja mutta se on eri ketoosi se. Harjoituskaudella syödään hiilaria polttoaineeksi, ei rasvalla ja lihalla jaksa kukaan juosta.

Kerro se vaikkapa bförn ferrylle. Mies joka vaihtoi 7kk ennen olympialaiaisia ruokavalionsa vhh pohjaiseksi.. Voitti kultamitalin vancouverissa ampumahiihdossa.

Eikä muuten ole ainut KU joka treenaa ilman hh.

Vierailija
10/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva "dieetti" on omaksua normaalit elämäntavat

Vierailija
11/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitat?

Ai? Säkö hiihdit?

Kerro se vaikkapa bförn ferrylle. Mies joka vaihtoi 7kk ennen olympialaiaisia ruokavalionsa vhh pohjaiseksi.. Voitti kultamitalin vancouverissa ampumahiihdossa.

Eikä muuten ole ainut KU joka treenaa ilman hh.

Onhan noita Cris Froome veti 11 pv putkeen keskimäärin 160km päivässä.. Ja voitti jotkut pienet fillarikisat.. Olikoha tour de france nimeltään.. Mut mammat selittää ettei ilman hh jaksa liikkua ;)

Vierailija
12/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva dieetti on ettei lihota itseään.

Vierailija
13/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pian vhh:ssa tulee hyvä tai edes normaali olo?

Olen yrittänyt, ja tulen heti pahoinvoivaksi. Pelkkä näkkileipä ilman mitään levitteitä tuntuu taivaalliselta parin päivän vhh:n jälkeen.

Vierailija
14/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle VHH on normaali elämäntapa. Parasta ja terveellisintä, mitä elämässäni on ollut pitkiin aikoihin. Ihminen ei tarvitse turhaa sokeria eikä jotain vehnähöttöjä elääkseen.

Vierailija
15/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toimii varmasti syömishäiriöisillä jotka ovat muutenkin tottuneet noudattamaan jotain vähän erikoisempaa ruokavaliota jossa vuorotellen rajoitetaan milloin mitäkin. Helpointa kun ei koskaan päästä itseään alunperinkään lihoamaan, välittömästi kurinpalautus jos paino nousee yli 3 kg. 

Vierailija
16/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, ja tulen heti pahoinvoivaksi. Pelkkä näkkileipä ilman mitään levitteitä tuntuu taivaalliselta parin päivän vhh:n jälkeen.

Eli et ole koskaan päässyt edes ketoosi vaiheeseen. Mulla alkaa pahoinvointi 2 päivänä 3-4 tipun ketoosiin.

Kaikki pahoinvointi häviää ja alan piristymään.

Jossain 3-4 viikon jälkeen olo alkaa olla parhaimmillaan.

Vierailija
17/22 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyskarppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole koskaan päässyt edes ketoosi vaiheeseen. Mulla alkaa pahoinvointi 2 päivänä 3-4 tipun ketoosiin.

Kaikki pahoinvointi häviää ja alan piristymään.

Jossain 3-4 viikon jälkeen olo alkaa olla parhaimmillaan.

Kiitos! Olen antanut liian helposti periksi. Haluan todellakin kokeilla, koska nyt on himppu liikapainoa ja uhkaavia sairauksia.

Vierailija
18/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VHH? VegaaniHo.mojen Hommaa?

Vierailija
19/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alkanut sataa aika paljon uusia tutkimustuloksia ketokarppauksesta. Jenkeissä keto meni jo pari vuotta sitten tuloksissa painonvartijoiden, itämeren dieetin jne edelle suosiossa.

Painon putoaminen on vain yksi tekijä, moni saa VHH:sta terveydellistä hyötyä ilman painon pudotusta ja sairauksien ehkäisyn näkökulmasta esimerkiksi Kanadassa julkistetut uudet ravitsemussuositukset ottavat tähän hyvin kantaa.

Meillä ei tulla ikinä myöntämään karppauksen etuja, sillä kytkökset teollisuuteen on niin vahvat ja aivopesu todella rajua.

Vierailija
20/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii. Mulla jumitti ja pistelin 5 päivää ilman hiilareita. Alussa vähän heikotti. Paino putosi 2.1 kg. Ja miten hyvin olen nukkunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä