Vieraissa 2019 official
Noniin kohta alkaa sekin hömppäsarja. Ketkä aikovat myös seurata?
Kommentit (612)
Rohkeita kyll koko poppoo on ja ei ole varmasti ollut helppoo jakaa oma maailma muille. En olis ite uskaltanut. Peukut koko jengille!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia ei tarvitse miellyttää eikä kaikista tykätä. Ihmisiä nämä kaikki on ja varmasti jokaisella omat taakat joita kantaa. Itse tykkään Riikasta, koska näen että hänellä on jotain niin raskasta joka repii. Näen itteni hänessä. Silmissä näkyy paha olo, jonka pitäis päästä ulos. Herkkä sielu. Kati on myös symppis tyyppi, herkkä ja herttainen.
No jollain on selvästi menny tunteisiin nää kirjottelut.
Vierailija kirjoitti:
Rohkeita kyll koko poppoo on ja ei ole varmasti ollut helppoo jakaa oma maailma muille. En olis ite uskaltanut. Peukut koko jengille!
Niinpä! Hatun nosto heille. Itse en edes vanhemmilleni puhunut masennuksestani ja uupumuksesta ennen tätä ohjelmaa. Äitini on luikuttunut Tiinan kasvusta tuolla ja rohkeudesta puhua. Ja sanookin että Tiina ja Riikka on hänen suosikkeja.
Toivon pareille kaikkea hyvää jatkoon ja että saivat tarvitsemansa avun tuosta.
Mun suosikki on Riikka ja Kati, ihanat naiset 😍
Minusta on Timo on sellainen sympaattinen luonnonlapsi, jolle toivoisin pelkkää hyvää,
Täytyy sanoa että yllätyin itse että tytästyin sarjaan. Ja vielä enemmän yllätyin siitä että Tiina on suosikkini.😯😄 En alussa uskonut että katsoisin tätä ohjelmaa 2 jaksoa pidemmälle ja että jaksaisin kuunnella tiinan vittuilua miehelleen. Mutta hänhän on mitä sympaattisin ja herkkin ihminen. Tiinan mies Niko on kyllä niin nallekarhu.
Nita ja harri ovat kyllä sellanen pariskunta että! Huhu!😁
En aluksi ymmärtänyt että miksi Henry ja sen vaimo on mukana. Luulen Henry saa enemmän irti tosta terapiasta kun vaimonsa.
Timo on ihana taiteilija. Riikka voi että kun ei tyrmäis timoo kokonaan.
Katin mustasukkaisuus on omituista.
Onko Riikan kulmakarvat oikeesti tatuoitu?
Joo riikan toisessa kulmassa on värikolo aina samassa paikassa. Oisko tehty paikallisessa tattoo paikassa.
Mitä tossa Nitan rintakehän tatuoinnissa lukee?
Mitä ruutu+ jaksossa tapahtui kun tapasivat toistensa puolisot
Katoin just ruutu+ ja ei jessus sentään miten lapsellinen voikaan iso mies olla, Harri siis.
Vierailija kirjoitti:
Katoin just ruutu+ ja ei jessus sentään miten lapsellinen voikaan iso mies olla, Harri siis.
Sairaalloista mustasukkaisuutta. Nita selkeesti pelkää Harria ja minulle tuli sellainen tunne, että Nita elää ja toimii niin, ettei Harri vaan saa mustiskohtauksia.
SPOILAUSTA
.
.
.
Plussajakson lopun "seuraavassa jaksossa" -klipissä kerrotaan, että puolisot kirjoittavat toisilleen kirjeet. Liikuttavia hetkiä siis luvassa. Mutta Harri päättikin panostaa kirjeeseen ja kirjoitti tikkukirjaimilla pelkästään "Juu kahtoppas tää ois vähän niinkö tolle Nitalle vai kuka se oli?? :( Tää kirje ois sit niinkun tässä". Nita pahoittaa ymmärrettävästi mielensä aika voimakkaasti.
Katilla näyttää olevan paha mustasukkaisuusongelma, jos ei tajua että tuolla tehdään noita tehtäviä ja jostain iholle turpeella maalaamisesta TV-ohjelmassa viitsii vinkua näinkin pitkään. Onpa raskas puoliso...
Vierailija kirjoitti:
SPOILAUSTA
.
.
.
Plussajakson lopun "seuraavassa jaksossa" -klipissä kerrotaan, että puolisot kirjoittavat toisilleen kirjeet. Liikuttavia hetkiä siis luvassa. Mutta Harri päättikin panostaa kirjeeseen ja kirjoitti tikkukirjaimilla pelkästään "Juu kahtoppas tää ois vähän niinkö tolle Nitalle vai kuka se oli?? :( Tää kirje ois sit niinkun tässä". Nita pahoittaa ymmärrettävästi mielensä aika voimakkaasti.
Just o_o
Vierailija kirjoitti:
SPOILAUSTA
.
.
.
Ihan uskomattoman lapsellista käytöstä (ja teksti näyttikin ihan ala-astelaisen harakanvarpailta). Tässä näkee kuinka mustasukkainen saa asioista väänneltyä jotain kummallista omaan päähänsä. Toi mustasukkaisuus ei oo ihan tervettä enää.
Kaikkia ei tarvitse miellyttää eikä kaikista tykätä. Ihmisiä nämä kaikki on ja varmasti jokaisella omat taakat joita kantaa. Itse tykkään Riikasta, koska näen että hänellä on jotain niin raskasta joka repii. Näen itteni hänessä. Silmissä näkyy paha olo, jonka pitäis päästä ulos. Herkkä sielu. Kati on myös symppis tyyppi, herkkä ja herttainen.