Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei palkkatodistuksessa voi lukea puhelinnumeroa palkkatoimistoon?

Vierailija
14.03.2013 |

Onko ihan normaali käytöntö työpaikasta riippumatta vai onko kyse vain mun työpaikasta?

Minulle on kertynyt ylityötunteja eivätkä ne näy palkkatodistuksessa tuossa "Palkkalaji"-kohdassa missä on ruokapidätykset, kuukausipalkat, työttömyysvakuutusmaksut ym.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa palkkakuitissa oli yhteystiedot palkanlaskijalle, sai itse selvitettyä nopeasti mahdollisia ongelmia. 

Nykyisessä työpaikassa homma toimii niin että esimies on yhteydessä palkanlaskijaan sähköpostitse, eli jos on jotain kysyttävää niin pitää mennä pomon kautta.... Mikä on minusta ihan pyllystä. Mutta ehkä johtuu siitä että iso firma eikä riitä palkanlaskijoiden aika siihen että ihmiset soittelee ja kyselee niitä näitä....

Vierailija
2/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän palkkakuitissa on puhelinnumero palkanlaskijalle. Firmassa n. 900 työntekijää, että ei ny ihan siitäkään voi olla kiinni. Meillä, jos alkais pomolle valittamaan palkanlaskijan toimialueelle liittyvästä asiasta, niin pomo kyllä suoraan pyytäis ottaan yhteyttä palkanlaskijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua, että soitat! Mutta kai sinä nyt kuitenkin tiedät palkanlaskijasi nimen niin että voit joko soittaa tai lähettää sähköpostia?

Meillä on yli 6 000 työntekijää ja voin kyllä soittaa "omalle" palkanlaskijalleni jos on kysyttvää.

Vierailija
4/4 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin toimitaan aina esimiehen kautta. Jos esim. ylityöt on maksamatta niin todennäköisin syy on just se esimies joka ei ole asiasta palkanlaskentaan ajoissa ilmoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän