Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää!

Vierailija
14.03.2013 |

Mulla on muutaman kuukauden ikäinen vauva. Aina kun mummo näkee vauvaa ja se sattuu itkemään, niin mummo ottaa vauvan heti syliinsä ja alkaa hytkyttämään ja höpöttää että "voi,onko sulla taas masu pipi..voivoi,sattuuko masuun kun noin itkettää"

Vaikka olen joka kerta sanonut, että vauvalla on nälkä, niin mummo vaan jatkaa jankuttamista..ja tosiaan tunnistan nälkäitkun. On aivan erilaista kuin että itkisi vatsakipuja.

Kolmas lapsi mulle ja tuntuu, että mummo vähättelee minua äitinä. Muutenkin kauhistelee jos käyn vauvan kanssa bussilla kaupungissa tai lässyttää vauvalle että "voi, onko vauvalla kylmä, kun on niin kylmät kädet". Aina on jotain huolehdittvaa. Ihan kuin en hänen mielestään osaa lastani itse hoitaa!

Aina kun mummo tulee meillä käymään, niin hän vain ottaa vauvan syliin. Siis ei kysy tai sano välttämättä mitään. Tulee vaan "omii" vauvan. Siis mummo tekee niin eleillään ja käytöksellään, jos joku nyt ymmärtää mitä tarkoitan!

Kun vauva oli 3 viikkoa,niin mummo ilmoitti että tuokaa vain hoitoon jos haluatte käydä syömässä tai jossain kahden kesken.

Ei ilmeisesti ymmärrä, että mä imetän ja en koe muutenkaan tarpeelliseksi lykätä vauvaa mihinkään hoitoon vielä pitkään aikaan.

Aaargh,olipa ihana purkaa tänne tuntoja. En todellakaan aio mummolle asiasta sanoa. Toivon vain että rauhottuu...huh! Ahdistaa viikottaiset tapaamiset.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mummo sun äiti, anoppi vai oikeesti mummo?

Vierailija
2/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta korvasta sisään toisesta nopeasti ulos. Tuo on kyllä ärsyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo on vauvani mummo. Mun anoppi. Muuten on aivan ihana ja kiva ihminen, mutta jotenkin muuttui kun vauva syntyi. Joo, tiedän, että ei ole mikään iso  juttu, kunhan purin tuntojani. En edes miehelleni viitsi asiasta mainita.

Vierailija
4/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2013 klo 12:03"]

Mummo on vauvani mummo. Mun anoppi. Muuten on aivan ihana ja kiva ihminen, mutta jotenkin muuttui kun vauva syntyi. Joo, tiedän, että ei ole mikään iso  juttu, kunhan purin tuntojani. En edes miehelleni viitsi asiasta mainita.

[/quote]

se purkaa omaa viettiään lapseesi, kapaa vauvan läheisyyttä niin että ajatus vähän sumenee

Vierailija
5/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu anoppi oli vastasyntynyttä nappaamassa syliin ja ties minne ennen kun oltiin sisälle ehditty saas nähdä miten hän toisen kanssa käyttäytyy ennen lasta välit oli hyvät enään ei niinkään...

Vierailija
6/6 |
14.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta tuntuu, että mummo tosiaan koittaa omia lasta. Kun vauva on hänen sylissään, niin ei kuule eikä näe muuta. Lässyttää vain älyttömyyksiä. Kutsui mua myös kerran maitohinkiksi kun sanoin, että vauva haluaa syömään. Tuo kiva lisänimi ei mieltäni liiemmin lämmittänyt. Varsinkin kun äänensävy oli pilkallinen.

Yleensä kun tapaamme niin, voivottelee myös kuinka minä olen "niin väsyneen" tai "sairaan" näköinen. Vaikka olen  kyllä ihan terveen näköinen, enkä koe olevani väsynyt.

AP