Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mix mua pierettää?

Vierailija
18.05.2006 |

siis hirveet ilmavaivat, aina! laktoosi-intoleranssi löytyy...

ja jos syön maitotuotteita,tulee mahani kipeex, mut tää ilmanvaihto on täysin kivutonta...mikäkö vois olla syynä?! (mua ei tää piereminen haittaa,eikä miestäkään,mutta ihmetyttää...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa hiilihydraatteja: vehnää, pottuja, sokeria, pastaa?

Vierailija
2/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. purkkaa tosin jauhan päivät pitkät. (jäi tavax tupakan lopetuksen jälkeen, mutta paukuttelin jo silloin...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koko perheen piereskely loppui siihen paikkaan kun lopetin ostamasta E-koodillisia kevytlevitteitä ruokakremejä ja leipää.

Tilalla voimariiniä tai voita, kermaa ja E-kooditonta leipää.

Tän perheen pierut on pieretty =DDDD

(ihmetellä saa mitä p***aa em. tuotteet sisältää)

Vierailija
4/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

murot, etenkin maissimurot aiheuttavat mulle järkyttäviä ilmavaivoja. Testaile olla ilman joitakin tuotetta, jota syöt normaalisti.

Ja ruisleipä, sitäen voi syödä liikaa...

Vierailija
5/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä syön kaikkia kevytjuttuja. ap

Vierailija
6/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevyttuotteita on rasvat muunneltu: ei-nyt-niin-luonnollisiksi.

Ja aiheuttavat vatsavaivoja

Vierailija
7/7 |
18.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy hankkia E-KOODI avain jos haluaa tietää mitä ne ovat, mutta JUURI KEVYT tuotteet on enitetn täynnä niitä. Samoin täytekeksit ym sen kaltaiset tuotteet.

Lue tarkemmin kaupassa tuoteselosteet ja valitse aina se joka sisältää vähemmän E-koodeja kuin joku nvastaavca tuote. Mieluummin ei kuitenkaan ollenkaan.

Jotkut harvat E-koodilliset aineet on ihan luontaisia kuten puolukan happo, mutta suurin osa täysin synteettisä ja keinotekoisia teollisuuden tuotteita.

Just kysyin mieheltä että onko muuten pierettänyt viimeaikoina ja vastasi ihmeissään että eipä juuri lainkaan. =DDD

Joskus kun mieheni vielä söi Keiju margariinia leivän päällä ja minä en niin en kertakaikkiaan pystyny edes hengittämään kun kaiken lisäks ne miehen ilmavaivat HAISI niin kaameelle........

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan