Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät ole kipeitä miesten huomiosta, mutta silti moni nainen pettää VAIKKA ei saa orgasmia yhdynnässä?

Vierailija
11.03.2019 |

Kertokaapa logiikka miksi nainen pettää ja "ajautuu" yhdyntään miehen kanssa vaikka hyvin harva nainen saa orgasmia siten ja silti samaan hengen vetoon sanotaan, että miesten huomiosta ja hyväksynnästä eivät ole riippuvaisia / kiinnostuneita. Minusta kun tuntuu, että naisten pettäminen johtuu pääsääntöisesti huonosta itsetunnosta ja siitä että kaivataan oman kropan/naamataulun kelpaavuutta miehen yhdyntää varten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ovat nämä monet naiset, jotka pettävät irtoseksitapauksin? Epäilen, etteivät kovin monet...

Vierailija
2/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä en hyväksy, mutta seksi tuntuu hyvältä ilman orgasmiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai sinä ymmärrät, että seksi on useimmiten muutakin kuin yhdyntää? En ole ikinä saanut yhdynnässä enkä usko koskaan saavani (kokemusta on sen verran paljon ja monenlaisesta) mutta en kyllä myöskään ole elämässäni harrastanut sellaista seksiä, joka olisi pelkkä yhdyntä.

Vierailija
4/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä tyytyisi seksiin, jossa en itsekin saa orgasmia. Aika surullista, jos on naisia, joille riittää seksin antaminen miehelle.

Itselle ei enää kelpaa klitorisorkut ja jos ei emättimestä aina saa, niin olen mielummin ilman.

Vierailija
5/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä ovat nämä monet naiset, jotka pettävät irtoseksitapauksin? Epäilen, etteivät kovin monet...

Joo, eihän naiset toki ikinä petä baari-iltoina, laivalla tai muuten vaan työkaverin kanssa pikkujouluissa... Eikun ...

Vierailija
6/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kai sinä ymmärrät, että seksi on useimmiten muutakin kuin yhdyntää? En ole ikinä saanut yhdynnässä enkä usko koskaan saavani (kokemusta on sen verran paljon ja monenlaisesta) mutta en kyllä myöskään ole elämässäni harrastanut sellaista seksiä, joka olisi pelkkä yhdyntä.

Suutelua ja sormipeliä? Vai meinaatko, että monikin mies alkaa baarin päälle nuolemaan tuntematonta naista?

Vierailija
7/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä tyytyisi seksiin, jossa en itsekin saa orgasmia. Aika surullista, jos on naisia, joille riittää seksin antaminen miehelle.

Surullisempaa mielestäni jos kokee ettei voi antaa toiselle. Minä ainakin annan mielelläni (mutta mieheni onkin ihana).

Ajattele kun joku mies sanoisi vastaavaa. " En tyytyisi seksiin jossa en saa orgasmia. Surullista jos on miehiä joille riittää seksin antaminen naiselle."