Sormetin parikymppistä!
Pääsin sormettamaan saunaillassa parikymppistä saksatarta. Mulla ikää 58 v suomalainen mies. Sai superorgasmin.
Kommentit (13)
Ja sitten heräsitte, kun äiti huusi peräkamnariin.
SYÖMÄÄN
Ja minä panin norjalaista laskettelijatyttöä peppuun Åressa viikonloppuna!
M 54v
Wooooow *kumartaa itse ylhäisyyttä, vauvapalstan kovinta panokeisaria*
minä taas painoin 14 tyttöä ollessani armeijassa lomilla, erikoisen tiukka tilanne
Minäkin panin, nuolin ja sormetin parikymppistä. Tosin olin silloin itsekin parikymppinen. Siitä on nyt noin 30 vuotta...
Minä nussin vanhaa äijää kakkoseen, vaikkei mulla ole edes kullia, kun olen nainen
Käy sääliksi teitä kaikkia, jotka olette joutuneet odottamaan melkein 30 vuotta päästäksenne koskemaan 20v naiseen...
Mistä sillä iällä on merkitystä? Taisi olla silti variksenpelätin, värkkiä myöten?
Provoilua ja epäonnistunutta huumoria mutta vaikea miettiä että itse koskisin 2-kymppiseen naiseen. Jokainen tyylillään ja tässähän ei kyse laittomuuksista mutta pitää olla a) järkyttävä puute b) täysin tunneköyhä c) muuten vain ku€ipää mies jos itseään 35 vuotta nuorempaan sotkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin sormettamaan saunaillassa parikymppistä saksatarta. Mulla ikää 58 v suomalainen mies. Sai superorgasmin.
Oliko AP ensimmäinen kerta kun pääsit lähemmäs heteroseksiä?
Minullakin ihana kokemus kun vanhempi mies sormetti ja valokuvasi minua, ihana tunne. Olimme hotellihuoneessa 3-4 tunnin ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin ihana kokemus kun vanhempi mies sormetti ja valokuvasi minua, ihana tunne. Olimme hotellihuoneessa 3-4 tunnin ajan.
Sormetti sun peppua ja runkkasi munaa? Miten samalla voi ottaa valokuvia?
Minä parinvai´htobileissä 31 v naista.Itse 56 v.