Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei! Onnistuin rikkomaan raskaustestin

13.03.2013 |

Hei! Ensimmäistä viestiään täällä kirjoittelee 23 - vuotias vakituisessa parisuhteessa oleva vauvakuumeinen : ).

Tilanne on siis se, että syön Yasmine pillereitä ja olen syönyt niitä jo useamman vuoden. Pillerit olen ottanut tarkasti, mutta toisinaan esim. ylityöt ovat siirtäneet pillerin ottoa (teen vuorotyötä). En ole uskonut sillä olevan vaikutusta, mutta nyt kun ennen "liuskan tarkat" kuukautiseni ovat neljä päivää myöhässä alkaa pieni pelko hiipimään takapuoleen vaikkei kumpikaan lapsen tuloa vastustaisi. 

Tänään viimein kävin hakemassa raskaustestin kun kuukautisia tai edes kuukautiskipuja ei näy eikä kuulu, kun taas aikaisemmin kuukautiseni ovat alkaneet jo liuskan viimeisten pillereiden aikaan aivan väkisin. 

Innolla kipitin kotiin tekemään testiä, jotta pääsisin tästä tuskastani. Virtsasin testiin ja nostin sen peilikaapin päälle odottelemaan, että 5 min on kulunut. Viiden minuutin päästä menin katsomaan testiä ja huomasin että peilikaapin valojen kuumuus oli höyrystänyt virtsan testistä eikä siinä näkynyt minkään näköisiä viivoja. Liekö virtsa edes imeytynyt koko näytön alueelle. 

Ja nyt ette usko miten ärsyttää. Huomenna olen koko päivän töissä enkä pääse apteekkiin, joten tilasin koti-testi.fistä Sofi on step testejä. Ne ovat kuitenkin ilmeisesti humpuukia? Näin ainakin googlettelin myöhemmin. 

Nyt tukea tähän tuskaan, ihan hiilenä mä nyt olen täällä kun ei vieläkään tiedä onko menkat vaan myöhässä vai olenko raskaana. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla