Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhoista herrasmiehistä kiihottuvat nuoret naiset, onko muilla kokemuksia?

Vanha Pukki
11.03.2019 |

Hei
Olen noin kuusikymppinen, urheilullisen hoikka, lähes kaksi metriä pitkä mies. Käyn säännöllisesti kuntosalilla, eikä ihoni ole ryppyinen vaan lihakset ovat tallella. Olen myös varsin hyvin varustettu (oikein mitattuna kaluni pituus on 19,8 cm).

Tiedän kokemuksesta, että on nuoria naisia, jotka fantasioivat selvästi itseään vanhemmista, itsevarmoista isokaluisista miehistä ja minun onnekseni jotkut haluavat ne fantasiat minun kanssani toteuttaa.

Tässä kokemukseni viime viikolta:

Olin sopinut netissä tapaamisen nuoren naisen kanssa hotelliin. Hotellihuoneeseen päästyämme sanoin tytölle, että hän taitaa olla aika nuori ja hän vastasi olevansa parikymppinen. Otimme vähän kuohujuomaa ja juttelimme. Sitten tuo nainen hyväili kaluani vaatteiden läpi ja kysyi "Riisutaanko?"

Riisuttuamme vedin L-koon kortsun kaluuni (tavallisen kokoiset kortsut puristaa liikaa) ja tuo nainen imi kaluani innokkaasti. Menin sitten sängylle selälleen ja nainen tuli ratsastamaan kalullani ja minä hyväilin hänen pieniä, kiinteitä rintojaan. Sitten käänsin tytön alleni ja aloin rakastelun pitkillä rauhallisilla työnnoillä. Kiihdytin pikku hiljaa vauhtia ja kerroin samalla tuolle naiselle miten hyvää hänen tiukka pillunsa tekee vanhan pukin isolle kalulle. Sitten kerroin tytölle, että hän näyttää kyllä kiltiltä opiskelijatytöltä, mutta on oikeasti nuori, kiimainen narttu, joka antautuu häpeämättömästi isokaluisen vanhan pukin astuttavaksi ja avaa hoikat, kauniit reitensä, jotta kivikovana seisova, vanha, kokenut kalu pääsee työntymään yhä uudelleen ja uudelleen aivan juurta myöten hänen nuoreen, tiukkaan pilluunsa. Nuo sanat kiihottivat tuota naista todella paljon ja hän sai nautinnosta ulvoen orkun. Orkku sai naisen pillun ihanasti supistelemaan ja tuo syke lypsi minunkin spermani liikelleelle ja laukesin nautinnosta huutaen.

Ekan rakastelun jälkeen käytiin pesulla, otettin lisää juomaa ja loikoiltiin sängyllä. Nainen leikki kalullani kuin pikkutyttö uudella nukella ja sanoi "Tämä sinun kalusi on kyllä oikeesti aika iso". Minä vastasin, että eikö se olisi noloa, jos näin isolla miehellä olisi pieni kalu.

Hyväilyjen jälkeen rakastelimme eri asennoissa, kunnes molemmat laukesimme vielä kerran.

Kun nainen oli lähdössä, kysyin haluaako hän tavata uudelleen ja hän vastasi varmasti haluvansa ja pyysi ilmoittamaan hyvissä ajoin kun olen tulossa.

Onko muilla vastaava kokemuksia?
Kiinnostaisi erityisesti lukea naisten kokemuksia isosta ikäerosta ja fantasioista liittyen isokokoisiin, isokaluisiin vanhempiin miehiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioistapa juuri. Niin kuin nyt tuokin.

Ikis, oletko se sinä?

Vierailija
2/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitte heräsit ja pyyhit pelin lakanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko se hotelli maksoi ja ihmettelikö portieri kun et ollutkaan siellä yötä

Vierailija
4/7 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos L-kokoinen kortonki on sopiva, niin kalu ei kauhean suuri silloin ole.

Provolta kuulostaa. Jonkun keski-ikäisen munkkirunkkarin fantasiointia.

Vierailija
5/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-koon kortsut ovat 190mm pitkiä ja 56mm leveitä; ei ne ole tarkoitettu kuin oikeasti hyvin varustelluille miehille.

Käykääpä treffisivuistoilla, niin näette kuinka moni nuori nainen hakee seuraa vanhemmista miehistä

Vierailija
6/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä peräkammarin Pertin fantasioita

Vierailija
7/7 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä "olen hyvin varutettu" -poikia oikein riittää? Kokemukset nollissa ja tänne kirjoitellaan runkkutarinoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä