Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun lähes kaikkiin

Vierailija
10.03.2019 |

Jos näen jotain miestä suht usein ja hän on minulle kiva niin lähes 100% varmuudella olen häneen kohta aivan lääpälläni. Ulkonäöllä ja iällä ei juurikaan ole tähän vaikutusta.

Mietin tässä että olenkohan jotenkin läheisriippuvainen tai saanut esim.lapsena liian vähän rakkautta. Tai mitä tää oikeen on.

Olen ihan kivan näköinen ja mukava ja olen aina saanut seuraa helposti ja parisuhteita on ollut. Että ei ole mistään yksinäisyydestä kai kyse. Ja näitä että ihastun (tai jopa luulen rakstuneeni) tapahtuu myös kun olen pariauhteessa. En ole kuitenkaan esim pettänyt.

Onko muilla tällaista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja on tapahtunut myös pettämistä, koska en siinä huumassa tajua rajojani. Luulen, että saan kiksejä siitä ihastumisen tunteesta ja alun jännitteestä. Nyt ei ole ketään ihastusta, ja olen tylsistynyt.

Vierailija
2/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Ja on tapahtunut myös pettämistä, koska en siinä huumassa tajua rajojani. Luulen, että saan kiksejä siitä ihastumisen tunteesta ja alun jännitteestä. Nyt ei ole ketään ihastusta, ja olen tylsistynyt.

ja tosiaan melkein kuka tahansa mies, joka jaksaa flirttailla kanssani, kelpaa ihastumisen kohteeksi. Yleensä vanha ihastus hälvenee, kun uusi astuu kehiin. Kun sanoin, että ei ole ketään ihastusta, niin on parikin, mutta olen saanut lemput. Riudun nyt yksipuolisissa ihastumisen tunteissa, vaikka on mulla vakituinen kumppanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! Ihastuminen on ihana tunne. Taidat olla nuori? Näin kolmekymppisenä muijana ei ihastu yhtään mihinkään, vaikka haluaisi. On tullut takkiin sen verran monta kertaa, että tunteet ovat "kuolettuneet".

Vierailija
4/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut! Ihastuminen on ihana tunne. Taidat olla nuori? Näin kolmekymppisenä muijana ei ihastu yhtään mihinkään, vaikka haluaisi. On tullut takkiin sen verran monta kertaa, että tunteet ovat "kuolettuneet".

mä olen sua vanhempi... T. ap:lle vastaillut.

Vierailija
5/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan päinvastoin. Saatan pikkuisen ihastua vaikka jonkun ulkonäköön, mutta kun se avaa suunsa, tympäännyn heti. Tai jos on mukava, on vaikka likaiset hampaat tai piipittävä ääni tai ei lue kirjoja. Jokaisessa ihmisessä on jotain vastenmielistä, ja huomaan sen heti.

Vierailija
6/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni naisista tuntuu olevan tuollaisia sarjaihastujia, siksipä niitä ei niin jaksa noteeratakaan kun eivät kuitenkaan aikuisten oikeesti ole ihastuneita.

Vierailija
7/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on sama juttu. Ainakin ennen ollut, että heti jos joku mies oli mulle kohtelias, ja ihan ok näköinen niin ihastuin. Ja ihastumisten kohteita oli monia. Onko se ihanaa tai sitten ei, niin en osaa sanoa. :) Toisaalta olen kyllä lähesiriippuvainen, niin voipi liittyä jotenkin siihenkin. .. Ihastumisen tunne on ihana, mutta ei se että se tekee jotenkin "heikoksi". Jos joku tajuaa. 

Vierailija
8/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä olen sua vanhempi... T. ap:lle vastaillut.

Todennäköisesti mulla on sitten vain päässä vikaa, eikä kaikille käy yhtä huonosti :)

Vierailija
9/11 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit tykätä kaikista? Minun on vaikea löytää edes yhtä johon ihastuisin. 

Vierailija
10/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, olen jo 35. Ap

Vierailija
11/11 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kiva" kuulla että sarjaihastujia on muitakin. :D Tähän lisäisin vielä että kun olen sinkku ja esim.treffeillä jonkun kanssa niin ihastuminen ei todellakaan ole tällaista. Vaan juuri sellaista kun joku kuvailikin että löydän helposti toisesta sellaisia piirteitä josta tiedän että henkilö ei ole sopiva minulle. Mutta näköjään ilmeisesti sitten ihastun nopeammin ja palavasti henkilöön jota en saa esim.oman parisuhteen vuoksi. Kuinka sairas ihmisen mieli voi olla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme