Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kauhee kakkis. Pystynkö pidättään vielä 4h et työpäivä loppuu?

Vierailija
13.03.2013 |

En käy töissä nimittäin kakalla, liian pieni toimisto ja kaikki äänet kuuluu vessasta joka ikiselle työpöydälle. Ja haju myös.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikakka on ratkaisu ääniin.

Vierailija
2/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräytä se jööti vaan sinne housunpunttiin. Tulee tylsään työpäivään vähän vipinää. No, leikki sikseen...Tuo kakan panttaaminen töissä on ihan kauheaa. Mä en myöskään voi käydä työpaikalla isommalla asialla. Siellä on aina joku jonottamassa heti mun jälkeeni sinne vessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lähellä ole mitään paikkaa missä voisi käydä. Tai ole sinä rohkea esitaistelija ja tee kakkimisesta standardi työpaikallasi. Kaikki kiittävät.

Vierailija
4/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne paskalle vaan. Tiesitkö, että kaikki muutkin ihmiset käy paskalla. Et ole ainoa etkä poikkeava. Rohkeesti vaan vessaan siitä. Näkee kilometrin päähän että sulla on hätä.

terv. työkaverisi

Vierailija
5/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma...hohhoijjaa.

Minä menen paskalle jos siltä tuntuu. Jos se on ongelma jollekin niin voi voi.

Vierailija
6/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole vatsa löysällä niin varmaan pystyt pidättämään. Ikäviä kouristuksia voi kyllä ajoittain tulla joissa saa tosissaan pidättää ja olo on inhottava. 

Itse kyllä menisin nykyisin paskalle vaan, mutta ymmärrän sinänsä ap:ta että nuorempana olin kauhean häveliäs noissa asioissa enkä pystynyt esim. käymään duunipaikan vessassa jossa oli rivissä koppeja paskalla, jos kuulin että siellä vessatilassa on jotain muita ihmisiä jotka voi kuulla. 

Vierailija
7/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

axen haju voisi peittää tämän "ongelman". VAraa siis axe pullo taka taskuun

Vierailija
8/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisilla on mieleniintoisia ongelmia :-)

Vierailija
9/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on kiva pidätellä kakkaa, sitten kun on pakko mennä vessaan niin tuntuu niin mukavalle kun se tulee ulos

Vierailija
10/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen!! Voimia sinne. Pidättele niin pitkään kun pystyt. Jos on pakko mennä, niin sitten on pakko mennä.

Vierailija
11/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättää ihan viime tippaan, niin sitten se tulee ainakin nopsaan eikä tartte olla siellä toimiston vessassa niin pitkään, että kaikki varmasti tietävät sinun olevan paskalla.

Vierailija
12/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää kaks tuntia... I can do it :D

ap

Vierailija
13/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ne hiljaiset hiihtäjät joita päästelet haisevat todella pahalle. Siitä tiedämme että sulla on paskahätä.

Ystävällisin terveisin

Muu toimiston väki

Vierailija
14/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Se on vessa, siellä käydään nimen omaan pissalla ja kakalla! Olisi paljon huomiotaherättävämpää, jos menisit sinne vaikka lounaalle tai runkulle! En jaksa edes sääliä kaltaisiasi nyhveröitä.

Vierailija
15/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole nyhverö ollenkaan, mutta jostain kumman syystä yleisvessa-rajoitteinen kuitenkin. Kai se fobia on tämäkin.

ap

Vierailija
16/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on kuule ihan normaali ja yleinen fobia, no worries :) Kyllä mäkin koen niin, että omat ruumiintoiminnot on siinä määrin intiimi ja yksityisasia, että en jaa niitä kuin pakon edessä, ei siinä ole mitään outoa.

Hajun laantumista voi sentään odotella vessassa aikansa, mutta kiusallisia ääniä ei saa "vedettyä takaisin" jos niitä pääsee ja kuuluu... :D

Ja fobiaa pahentaakseni sanon vielä, että kyllä mulla (meidän isossa toimistossa) on jäänyt lähetemättömästi mieleen niiden tyyppien naamat, joiden jäljiltä olen mennyt vessaan karmeaan hajuun -tai jarruviivoja katsomaan... Niin noloa. (Tosin jarrut voi siivota, ne ei ole omakohtaisesti ongelma :D)

Vierailija
17/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänsä voi tehdä vaikeaksi lukemattomilla eri tavoilla: ulostaminen, uskonto jne...

Vierailija
18/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 14:39"]

Ja fobiaa pahentaakseni sanon vielä, että kyllä mulla (meidän isossa toimistossa) on jäänyt lähetemättömästi mieleen niiden tyyppien naamat, joiden jäljiltä olen mennyt vessaan karmeaan hajuun -tai jarruviivoja katsomaan... Niin noloa. (Tosin jarrut voi siivota, ne ei ole omakohtaisesti ongelma :D)

[/quote]

Siis just toi mullakin on, muistan ikuisesti jokaisen kakkiaisen, jonka hajuja olen joutunut haistelemaan. Hyh.

Itse teen niin (töissä samaa vessaa käyttää 4 muijaa) että annan vessakopin vähän "jäähtyä" toisen jäljiltä ennen kuin menen sinne itse.

Miten ap:lla menee?

Vierailija
19/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tehdä niin että otat vessapaperia vaikka 3 palaa käteen ja painat sen pyllyä vasten, sitten työnnät kakkaa, jos tulee pieru niin se ei kuulu, sitten jatkat työntämistä, kakka osuu paperiin ja voit laskea sen kädellä hitaasti alaspäin, kun se putoaa paperin kanssa, ei kuulu ääntä. voit kakata jokaisen pykäleen näin. kukaan ei kuule mitään.

Vierailija
20/37 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 15:21"]

voit tehdä niin että otat vessapaperia vaikka 3 palaa käteen ja painat sen pyllyä vasten, sitten työnnät kakkaa, jos tulee pieru niin se ei kuulu, sitten jatkat työntämistä, kakka osuu paperiin ja voit laskea sen kädellä hitaasti alaspäin, kun se putoaa paperin kanssa, ei kuulu ääntä. voit kakata jokaisen pykäleen näin. kukaan ei kuule mitään.

[/quote]

Pitkästä aikaa: huutonaurun paikka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän