Mä olen kuin Emmerdalen Sam Dingle.
Olen kyllä nainen mutta olen yhtä yksinkertainen ja tyhmä.Lisäksi mulla on samanikäinen poika kuin Samilla ja mietin että toivottavasti hän aikanaan pärjää koulussa.
Kommentit (3)
Mä olen myös tyhmä enkä muista yhtään mitään oppimaani ja muisti huononee vuosi vuodelta. En kuitenkaan ole Samin tasoa. Just pelattiin lapsen kanssa eilen yhtä peliä ja mua vitutti aivan sairaasti, kun en meinannut millään käsittää miten peliä pelataan, vaikka luin ohjeita. Mun lapset on pelastanut heidän isänsä. Hän on mun vastakohta. Viisas ja tietää melkein joka asiasta jotain.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 10:48"]
Mä olen myös tyhmä enkä muista yhtään mitään oppimaani ja muisti huononee vuosi vuodelta. En kuitenkaan ole Samin tasoa. Just pelattiin lapsen kanssa eilen yhtä peliä ja mua vitutti aivan sairaasti, kun en meinannut millään käsittää miten peliä pelataan, vaikka luin ohjeita. Mun lapset on pelastanut heidän isänsä. Hän on mun vastakohta. Viisas ja tietää melkein joka asiasta jotain.
Juu mulla kanssa vaikea ymmärtää jos luen uuden pelin ohjeista että miten sitä pelataan.Onneksi minunkin mieheni on pitkälle kouluttautunut ja tuntuu että tuo meidän 4,5v poika on onneksi tullut isäänsä.ap
[/quote]
*hali*
Varmasti poikasi pärjää, kun hänellä on sinut, ihana aito äitinsä, joka on kaikkein rakkain :)