Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos toimipisteestäsi potkittaisiin puolet pois, olisitko

Vierailija
12.03.2013 |

jäävien vain lähtijöiden joukossa? Esimiehesi olisi se joka saisi päättää.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika varmasti lähtijä, koska en ole vakkari. Mutta jos puolet työntekijöistä lähtisi niin jäisi mummot ja papat hoitamatta tai sitten nekin potkittaisiin jonnekin muualle. Siirtyisin varmaan niiden vanhusten perässä uuteen paikkaan.

Vierailija
2/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika varmasti jäisin, koska pystyn sijaistamaan kaikkia meidän toimiston työntekijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani ollut kevytversio tuollaisesta, ja aina olen jäänyt. Lähin esimies on sanonut, että jos hänestä riippuu, niin mulla on työtä niin kauan kun on firma pystyssä.

Vierailija
4/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavammin jäisin, koska työkaverini ollut vasta vuoden, eli olen pätevämpi. Jos työtehtäväni ulkoitettaisiin, niin silloin saisin kenkää.

Vierailija
5/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähtijöiden, koska olen uusimpien tulokkaiden joukossa. Mutta tuskin näin käy, muutenkin mennään aika kipurajalla miehityksen suhteen.

Vierailija
6/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lähtijä. Pisin työkokemus, laajin osaaminen eli varmin poisheitettävä. Meillä suositaan nuoria ja hieman tyhmiä, jotka tekevät mukisematta kaiken kyseenalaistamatta sitä, onko tekemisestä hyötyä.

Vierailija
7/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 21:38"]

Ehdottomasti lähtijä. Pisin työkokemus, laajin osaaminen eli varmin poisheitettävä. Meillä suositaan nuoria ja hieman tyhmiä, jotka tekevät mukisematta kaiken kyseenalaistamatta sitä, onko tekemisestä hyötyä.

[/quote]Mulle kävi just näin. Kollega kommentoi että minähän olin puljun paras työntekijä!

Vierailija
8/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ensimmäinen vapaaehtoinen lähtijä.

Vierailija
9/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin, koska neljästä vain kahdella on vakkaripesti ja mä olen niistä toinen... 

Vierailija
10/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätin mies olu myös tällainen lähtijä! Säästöä syntyi paikalle rutkasti kun laittoi pisimpään talossa olleen osaajan ja "pomon" pihalle. Näitä töitä jäi tekemään se pari vuotta sitten taloon tullut paljon vähemmän tienaava.

Kovaa peliä. Tosin ei tämä mies jäänyt lehdelle soitelemaan. Sillä työkokemuksella sai nopeasti uuden työn.

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 21:38"]

[/quote]Mulle kävi just näin. Kollega kommentoi että minähän olin puljun paras työntekijä!

[/quote]

Vierailija
11/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäävä työntekijä. Olen varaesimies ja lisäksi en tule enää jäämään äitiyslomille tms. koska olen jo lapseni tehnyt ja hekin ovat jo iällä.

Vierailija
12/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on vain 7 hlö omistaja eli esimies mukaan lukien. Eli 23 lähtisi, olisin tod. näk. lähtevien joukossa. Nimittäin 2 työntekijää on omistajan lapsia, joten ainakin jäisivät ja lisäksi jäi minua pidempään ollut, joka lisäksi toimii itsenäisenä yrittäjänä ja laskuttaa työstään.

Vierailija
13/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa. Riippuu siitä, mitä palveluja lakattaisiin tuottamasta. Meiltä ei voi vähentää puolia luopumatta asiakkaista ja tuotteista/palveluista. Kukaan ei meillä osaa tehdä kaikkea, joten ne tietysti jäisivät, jotka osaavat tehdä niitä tuotteita, joita firma tuottaisi.

Vierailija
14/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmastikin lähtijä, koska en ole vakituinen. Työsuoritusten perusteeella taas jos katsottaisiin, niin saisin jäädä. Minun onni olisi, että minulla on muualla vakituinen työpaikka, joka odottaa minua.

Vierailija
15/15 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehen valinnalla jäisin ehdottomasti. Itse jos saisin valita, lähtisin ihan heti.