Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9vee uimahalliin yksin?

Vierailija
12.03.2013 |

kaverin kanssa siis, päästäisitkö? Kova keskustelu täällä asiasta nyt, enkä muista koska isommat lapset aikoinaan saivat mennä. Tytön luokkakaveista kuulemma "kaikki saavat" mennä ilman vanhempia, ehe....nojoo tiedän tuon. Mutta hän nyt kävi ja hyvin meni ja vaikka tiedetään että osaa uida erittäin hyvin ja sukeltaa 2-3m alas pohjaan niin kyllä pelotti....miten teillä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi. Nyt 12-vuotiaan päästäisin harkiten, tiedän kyllä että oma lapseni pärjäisi mutta tuntisin jonkinasteista vastuuta myös siitä kaverista, kenen kanssa menisi. Eli haluaisin että kaveri jonka kanssa menee, on mullekin tuttu ja tiedän uimataitoiseksi.

Vierailija
2/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9 v kesällä täytttävä poika. Osaa uida ja sukeltaa hyvin, haluaisi mennä syvään altaaseen, mutta en ole vielä uskaltanut päästää.. Itse en ole mikään superuimari ja pikkuveli ei osaa vielä yhtä hyvin uida. Lapsi ei ole vielä pyytänyt mennä kaverin kanssa, mutta en päästäisi ennen kuin näen, että syvässäkin altaassa pitää järjen päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun poika täyttää 9v. ja varmaan päästäisin, mutt ei ole tarvetta mennä, kun harrastaa kilpauintia ja uimahyppyä. Kukaan kaveri ei edes lähde pojan kanssa uimahalliin. Poika ei ui koskaan lastenaltaassa.  Asiaan vaikuttaa..

uimataito, hyppytaito, sukellus taito, käyttäytyminen, osaa varoa muita. Tytöt on yleensä rauhallisia. Pitää hallita itsensä myös hyvin veden alla. Hyvin yksilöllistä on, että pärjääkö vai ei. Omani on uinut 200 m. uimamerkin. Joku toinen ei edes jaksa uida altaan mittaa.

Vierailija
4/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päästänyt saman ikäisen kaverin kanssa.

Vierailija
5/5 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästä. Meillä myös 9-vuotias. Täällä ei onneksi 9v saa ilman yli 15-vuotiasta seuralaista mennäkään, joten on hyvä vedota siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän