Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saatteko montakin orgasmia ennen yhdyntää, naiset?

Vierailija
11.03.2013 |

Ei ole paljonkaan vertailupohjaa, mutta kertokaa te omista kokemuksistanne. Meillä harrastetaan pitkiä esileikkejä (paitsi joskus harvoin pikapanot vaikkapa ulkona). Mies hyväilee minulle 1-3 orgasmia ennen yhdyntää ja laukean vielä yhdynnässäkin yleensä.

Olen meistä kahdesta varmaankin se malttamattomampi osapuoli eli vaadin miestäni tulemaan sisääni kaiken virittelyn jälkeen. Hän jaksaisi hyväillä minua vaikka kuinka kauan ja tulen ihan vauhkoksi.

Tietysti mies saa omaa huomiota minulta esim. annan oraalista hyvää lähes joka kerralla.

Uih, nyt miehen kimppuun..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko selibaatissa puoli vuotta ennen tätä?

Vierailija
2/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ indeed. Melkoinen suoritus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ei todellakaan.Ei myöskään jälkikäteen.

quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:14"]

Oletteko selibaatissa puoli vuotta ennen tätä?

[/quote]

Vierailija
4/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että naiseni saa ennen yhdyntäämme orgasmeja, koska itse aktiin hän ei juuri osoita minkäänlaista kiinnostusta.

Vierailija
5/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.Ei orgasmit ennen yhdyntää saatuina vie kiinnostusta itse aktiin (panoon). Haluan antaa miehelleni nautintoa vartalostani ja sisältäni ja vielähän siinä itsekin saa.

Vierailija
6/8 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua orgasmia ennen yhdyntää, vaan nimenomaan yhdynnässä. Saan yleensä kaksi ja toisinaan kolme, jos mies malttaa tarpeeksi kiusata:)

Vierailija
7/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:08"]

Ei ole paljonkaan vertailupohjaa, mutta kertokaa te omista kokemuksistanne. Meillä harrastetaan pitkiä esileikkejä (paitsi joskus harvoin pikapanot vaikkapa ulkona). Mies hyväilee minulle 1-3 orgasmia ennen yhdyntää ja laukean vielä yhdynnässäkin yleensä.

Olen meistä kahdesta varmaankin se malttamattomampi osapuoli eli vaadin miestäni tulemaan sisääni kaiken virittelyn jälkeen. Hän jaksaisi hyväillä minua vaikka kuinka kauan ja tulen ihan vauhkoksi.

Tietysti mies saa omaa huomiota minulta esim. annan oraalista hyvää lähes joka kerralla.

[/quote]

Mun mieheni on tuollainen myös. Välillä alkaa jopa itseäni turhauttaa, kun se ei voi antaa mun palautua orgasmin jälkeen, vaan on heti nuolemassa uutta. Yksihän ei sille riitä, vaan mun on saatava ainakin kolmesti ennenkuin suostuu panemaan. Ja aina ei panekaan, vaan nuolee vain mut liikuntakyvyttömäksi ja on tyytyväinen siihen. 

Vierailija
8/8 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en saa nuolemalla ainuttakaan orgasmia. Sormilla sitten vaikka kuinka monta. Mullekin tulee joskus tuntu, että mies pitää mua jonain koneena, jota säätelee ja virittelee orgasmeihin asti. Enemmän mulle merkkaa laatu, ei määrä. Ja onhan ainakin mun mielestä parasta saada yhtaikaa ja se yksi orgasmi riittää siihen oikein hyvin. Olisi mukava tietää miehen näkökulmaa tähän eli mikä tarve on tuottaa sarjaorgasmeja.

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 17:42"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 22:08"]

[/quote]

Mun mieheni on tuollainen myös. Välillä alkaa jopa itseäni turhauttaa, kun se ei voi antaa mun palautua orgasmin jälkeen, vaan on heti nuolemassa uutta. Yksihän ei sille riitä, vaan mun on saatava ainakin kolmesti ennenkuin suostuu panemaan. Ja aina ei panekaan, vaan nuolee vain mut liikuntakyvyttömäksi ja on tyytyväinen siihen. 

[/quote]