Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haalea viiva testissä

Vierailija
11.03.2013 |

olenko raskaana, testissä haalea viiva? toinen viiva ihan normaali tumma.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamukin on viiva, ONNEA!

Vierailija
2/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, viivan vahvuudella ei merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko varma? Ohjeissa lukee, että täytyisi testi tehdä parin päivän päästä vielä uudelleen...ap

Vierailija
4/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/0066110700807

Tuollainen minulla tuli 4pvä ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa, nyt olen jo loppusuoralla =D

Vierailija
5/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

enteileekö tämä sitten keskenmenoa,kun valkovuodon seassa on hieman punertavaa? ei siis suoranaisesti verta, mutta vaaleahkon punaista.

Vierailija
6/13 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, se on joko tai. Vuodot voivat olla ihan normaaleja, mutta voivat myös enteillä keskenmenoa. mitään et asialle mahda, aika näyttää.

Vierailija
7/13 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. Onko täällä joku, jolla olisi jotain vuotoa ollut raskauden alussa?

Vierailija
8/13 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2013 klo 07:21"]

ok. Onko täällä joku, jolla olisi jotain vuotoa ollut raskauden alussa?

[/quote]Erittäin monilla on jonkinnäköistä rusehtavaa, limaista tai veristä vuotoa raskauden alussa silloin kun kuukautisten pitäis alkaa. Näin ovat sanoneet monet terveydenhoitajat ja kätilöt.

Vierailija
9/13 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alkuraskaudessa pientä kirkasta veristä vuotoa seksin jälkeen. Se säikäytti, mutta oli ihan harmitonta. Raskauden tulos on tuossa touhuamassa, neitokainen 1 v 3 kk <3

Todennäköisesti siis olet raskaana ja vuoto on harmitonta. Toivotaan parasta! Onnea!

Vierailija
10/13 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takana neljä raskautta, joista yksi on mennyt kesken. (Tai no tämä viimeisin ei ole vielä ihan takana, nyt on 38vko) Näistä raskauksista kolmessa on ollut rusehtavaa/punertavaa/veristä vuotoa alussa. Vain raskauksista ensimmäinen meni kesken. Tässä viimeisimmässä vuotoa oli suhteellisen paljonkin ja sitä jatkui viikolle 9 asti, syynä oli mahdollisesti kesken tullut kaksonen ja siitä aiheutunut verenpurkauma.

Joka raskaudessa viiva on testissä alkuun ollut todella hento. Tsemppiä odotukseen, jänitykseltä ei välty oikein missään vaiheessa. :)

Vierailija
11/13 |
12.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa oli osa testeistä haamuviivalla. Tein vissii neljä. Raskaana olin ja poika nyt yli vuoden. Vähän tuli alussa veristä vuotoa ja se säikäytti. Ei sitä kannata miettiä, kun et siihen voi vaikuttaa, muuten kuin elää järkevästi, niinkuin raskaana kuuluu. Niin varmaan tekisit muutenkin, vaikka mitään vuotoa ei olisi. Onnea! :)

Vierailija
12/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein testin sinä päivänä kuin menkat ois pitän alkaa.. Sain TODELLA haalean viivan, mies ei edes sitä nähnyt... Toistettiin testi pari päivää myöhemmin ja sama juttu, sitten taas, taas ja taas.. Itkin joka kerta kun ei saanut kunnon vastausta :( Vasta 3 viikkoa kun menkkojen ois pitän alkaa testi näytti plussaa kunnon viivan.. Epäiltiin tuulimunaa ja mies ei hirveesti antanut toivoa tai uskonut että olisin raskaana, kun muillakin on ollut vastaavaa... Käytiin rv 8 yksityisellä varhais ultrassa, ja siellä se pieni rusina oli ja sen sydän löi.. <3 <3 Olen kysynyt neuvolasta miksi näin.. ei kukaan osannut oikein vastata... Ilmeisesti jollain ei vaan nouse se HG niin korkealle että antaa plussat..

Nyt rv 34 menossa ja kaikki ollut hyvin :) 

Vierailija
13/13 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Haaleakin viiva on raskausviiva! :) Itse tein viimeisessä raskaudessani viikon verran testejä, ennen kuin sain mielestäni tarpeeksi vahvan viivan ja uskalsin hiukan iloita (edellinen raskaus oli päättynyt myöhäiseen, rankkaan keskenmenoon), nyt tämä haalea viiva on reipas tuleva eskarilainen.

Ja kahdessa viimeisimmässä raskaudessa minulla on tullut ihan reippaat valemenkat, toinen raskauksista päättyi tuohon keskenmenoon, toinen meni hienosti loppuun saakka.

Tsempit ja peukut!