Kolmea ehtoa, jotka pitää täyttyä, että suostun menemään Suomessa töihin
1. Kokoomus kriminalisoidaan
2. Keskusta kriminalisoidaan
3. Perussuomalaiset kriminalisoidaan
Jos nämä ehdot eivät täyty jatkan elämistä tukia nostellen ja kieltäydyn kaikesta työstä.
Kommentit (16)
Nostat kuitenkin em. ryhmiin kuuluvien maksamia tukia? Raha kelpaa kuitenkin?
Voivoi ihmisparka.
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ihmisparka.
Se on kompensaatio jonka koksut saavatkin maksaa itsekkäästä "työt sulle, hedelmät mulle" rahahúoraamisestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivoi ihmisparka.
Se on kompensaatio jonka koksut saavatkin maksaa itsekkäästä "työt sulle, hedelmät mulle" rahahúoraamisestaan.
No perkele, minä alan kans ja nostan vain tukia. Palkkakin on vain toisten tukien suuruinen, joten ei tässä edes mitään häviä.
Mä lopetan työt sitten kun:
1. Vasemmisto kriminalisoidaan
2. Vihreät kriminalisoidaan
3. SDP kriminalisoidaan
Jos nämä ehdot eivät täyty jatkan verojen maksamista ja elätän AP:n kaltaiset loiset.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetan työt sitten kun:
1. Vasemmisto kriminalisoidaan
2. Vihreät kriminalisoidaan
3. SDP kriminalisoidaanJos nämä ehdot eivät täyty jatkan verojen maksamista ja elätän AP:n kaltaiset loiset.
Kokoomus ja sen äänestäjät ovat Suomen pahimpia loisia.
Niin, kun vasurit pääsevät vallan monopoliin niin ollaan nopeasti tilanteessa jossa ei enää suostumisia kysellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun vasurit pääsevät vallan monopoliin niin ollaan nopeasti tilanteessa jossa ei enää suostumisia kysellä.
Neuvostoliitossa oli työnteko pakollista eikä loisimista suvaittu.
Vierailija kirjoitti:
Just tähänhän vihreiden perustulo malli tähtää.
Ihan hyvä, että osa syrjäytyy omasta halustaan. Kaikille kun töitä ei joka tapauksessa ole.
Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.
Oletko harkinnut muuttamista johonkin sinulle sopivampaan valtioon?
Tämän aloituksen takia tulen äänestämään kokoomusta. Kiitos kun teit valinnastani helppoa.
Kaltaisesi idelogisesti työttömät eli laiskat ulostekasat kuvottavat minua.
Vierailija kirjoitti:
Nauti 40% alennetusta toimeentulotuestasi :D
Suojassa tukileikkurilta. Ei ole pienintäkään riskiä, että tt-tuesta leikataan. Täydet 100% tulee.
1, Menen töihin sitten kun töitä on tarjolla ja otetaan vanhempikin töihin.
2. Työstä maksetaan tarpeeksi. Helsingissä minimipalkka pitäisi olla 2200 euroa. TIetysti jos kohtuuhintaisia noin 500e vuokra-asuntoja rakennetaan paljon niin minimipalkka voisi olla 1800 euroa
Meidän talosta ei pirulauta toiselle töihin lähdetä, ei niin kauaa ainakaan kun äitee jaksaa kerjuulla kulkea.