Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yleistä on järjestää työhaastattelu sunnuntaina?

Vierailija
10.03.2019 |

Tänään kello 11:00 pitäisi olla yhdessä yrityksessä. Muuten olen valmis mielessä pyörii ajatus että tämä olisi joku kusetus tai erehdys haastattelijan puolelta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä yrityksessä ihan tavallista. Yrittäjällä voi olla viikon hiljaisin päivä jolloin ehtii itse paremmin haastatella. Tai on töissä just sunnuntain niin on katsonut että haastattelee työnsä lomassa.

Kerran olin isommassa yrityksessä sunnuntaina haastattelemassa kollegani kanssa koska kollega oli äitiyslomalla jo. Sai su vapaasti tehdä töitä ja aika sopi kaikille haastatelluille helposti.

Joku voi myös tietty testata että et haise viinalle näin sunnuntaina aamulla.

Vierailija
2/3 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerää kuin järjestää lasten synttärit tuohon aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienessä yrityksessä ihan tavallista. Yrittäjällä voi olla viikon hiljaisin päivä jolloin ehtii itse paremmin haastatella. Tai on töissä just sunnuntain niin on katsonut että haastattelee työnsä lomassa.

Kerran olin isommassa yrityksessä sunnuntaina haastattelemassa kollegani kanssa koska kollega oli äitiyslomalla jo. Sai su vapaasti tehdä töitä ja aika sopi kaikille haastatelluille helposti.

Joku voi myös tietty testata että et haise viinalle näin sunnuntaina aamulla.

Toi viimeinen lause. Mitä v*ttua se sille kuuluu haiseeko vai, sunnuntaina viinalle :D Miksi sen pitäisi sitä testata, ihan sairaalta kuulostaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän