Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä teille turn off?

Vierailija
09.03.2019 |

Toisinaan (onneksi harvakseltaan) uuden tyypin kanssa jutellessa toinen osapuoli töksäyttääkin "mitä muuta haluaisit tietää musta?" tai jopa "kysy multa jotain". Miksi ihmeessä? Siinä vaiheessa haluan tietää toisesta siinä määrin lisää, että lopetan keskustelun.

Olen huomannut tuon olevan omalla kohdallani yksi isoimmista viestittelyvaiheen turn offeista. Ihan kun en itse tietäisi, että voin kysyä toiselta jotain niin halutessani, kun kuitenkin tutustumistarkoituksessa liikkeellä ollaan. Olen vahvasti sitä mieltä, että keskustelu etenee omalla painollaan, mikäli niin on käydäkseen. Tuollainen kehotus kiinnostua vastapuolesta toimii minulla ainakin käänteisesti.

Itselläni on tähän liittyen myös yksi "hauska" kokemus. Oletan, etteivät ihmiset yleensä kuitenkaan ihan tässä mielessä patista keskustelukumppaniaan kysymään jotain. Juttelin miehen kanssa pitkään ennen tapaamista. Hän sanoi jatkuvasti, että "voit kysyä minusta mitä haluat". Mies oli muuten kovin mukava, joten en kiinnittänyt huomiota tuohon, kyselin niitä näitä. Tavatessa selvisi, että mies on pyörätuolissa. Olisi tehnyt mieli vinkata, että jatkoa ajatellen tästä kannattaa informoida ihan itse. Kukaan nainen tuskin keksii kysyä moisesta, vaikka niin kovasti yrittää saadakin kysymään.

Mutta ihan todella, haetaanko näillä vihjailuilla jotain tiettyä kysymystä? Pitäisikö kysyä kikkelin pituutta, vai mitä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän