Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin puolisosi ei suostu? Peukutusketju

Vierailija
09.03.2019 |

Peukuta ylös jos itse suostuisit, peukuta alas jos et

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin

Vierailija
2/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamaan ahteriin.

Vierailija
4/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 vuoden suhteemme aikana silloin tällöin pyytänyt yhtä iltaa, jolloin vain makoilisimme sängyssä ja katselisimme elokuvia juominkeja nauttien rennosti ja vapautuneesti. Intiimi tilanne johtaisi varmasti useampaan eroottiseen hetkeen. Erotiikasta tosin en ole maininnut tätä ehdottaessani.

Mies ei kuitenkaan halua tuhlata koskaan iltaa näin.

Vierailija
5/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pegging

Vierailija
6/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinottoon.

Vierailija
7/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja mitä paskaa tämä palsta on. tajuatteko mitä syöpää tämä on ?

Vierailija
8/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu halaamaan, kysymään päivän kuulumisia, koskettamaan ilman seksiä tai kuuntelemaan kun haluaisin puhua.

Vierailija
9/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvomaan vauvan kanssa yön. 

Vierailija
10/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 10 vuoden suhteemme aikana silloin tällöin pyytänyt yhtä iltaa, jolloin vain makoilisimme sängyssä ja katselisimme elokuvia juominkeja nauttien rennosti ja vapautuneesti. Intiimi tilanne johtaisi varmasti useampaan eroottiseen hetkeen. Erotiikasta tosin en ole maininnut tätä ehdottaessani.

No mitä se sit tekee? Meillä on kaikki lauantait tällaisia. Viikolla ja sunnuntaisin urheillaan, raitteillaan ja noudatetaan hyviä ruokailutapoja, mutta lauantai on rötväyspäivä. Yhdessä olemme olleet 26 vuotta.

Vierailija
11/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkäämän.

Seitsemän vuoden yhteiselomme aikana puoliso ei ole kertaakaan laittanut pyykkejä koneeseen, konetta päälle, ripustanut eikä viikannut kuivia kaappiin. Muuten ei ole tullut vastaan vielä mitään mitä ei suostuisi tekemään tai kokeilemaan 😁.

Vierailija
12/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katso kanssani "Säädyllistä murhenäytelmää" Areenasta. 

Vierailija
13/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sit tekee? Meillä on kaikki lauantait tällaisia. Viikolla ja sunnuntaisin urheillaan, raitteillaan ja noudatetaan hyviä ruokailutapoja, mutta lauantai on rötväyspäivä. Yhdessä olemme olleet 26 vuotta.

Meilläkin lauantai on rötväyspäivä, mutta mies ei halua viettää sitä makkarissa, jossa olisi kyllä hyvät puitteet intiimille illalle yhdessä, vaikka alkuun niitä elokuvia katsellen juominkien kanssa ja naposteltavia nauttien.

Meillä kuitenkin lapsista huolimatta olisi mahdollisuus, vaikka kerran vuodessa pitää tällainen loikoiluilta, jolloin voisi palata siihen alkuhuumaan.

Nyt se tuossa pelailee ja kyselee mitä elokuvaa haluan katsoa täällä olohuoneessa. Kohta se hyppää tekemään kaikkea muuta, kun ei osaa paikallaan olla, näin ne lauantait aina menee. Juttelemme kyllä ja seksikin tulee illan viimeisenä sitten joskus yhden jälkeen, kun hän ei enää ole koko ajan touhuamassa jotain muuta...

Hänellä on koko ajan hirveä kiire ja stressi, eikä malta sitten pysähtyä nauttimaan vain olemisesta. Tällainen hän on arkisinkin siksi kai niin kovin toivoisin sitä yhtä rauhallista iltaa, jolloin vain ollaan.

Kivaa tämä on näinkin, mutta tuo jatkuva rauhattomuus ahdistaa ja tarttuu

Vierailija
14/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valvomaan vauvan kanssa yön. 

Sinä makaat kotona sen takia, että hoidat lasta. 

Vierailija
15/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään spagettia.

Vierailija
16/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä kyselyä. Eli siis kyselläänkö mihin puoliso ei suostuisi vai mihin itse suostuisi vai mikä tässä on? Sekavaa

Vierailija
17/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei katso kanssani "Säädyllistä murhenäytelmää" Areenasta. 

Ei katso telkkarista kanssani mitään.

Toisin sanoen, telkkari on hänen, hän päättää mitä sieltä tulee.

Vierailija
18/23 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä kyselyä. Eli siis kyselläänkö mihin puoliso ei suostuisi vai mihin itse suostuisi vai mikä tässä on? Sekavaa

Joo, en tajunnut heti itsekään. Mutta siis tähän laittaa kaikki juttuja joihin oma puoliso ei suostu, ja sitten ihmiset peukuttaa että suostuisiko itse jos oma puoliso pyytäisi.

Esim. joku sanoo että hänen puolisonsa ei suostu syömään spagettia, ja minä kun sitä suostun syömään peukutan ylöspäin.

Vierailija
19/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilla kanssani, kun hänen vapaa-aikansa menee hänen harrastuksessa, eli tietokonepelien lumoissa. Kasvaispa joskus tuosta yli..

Vierailija
20/23 |
10.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustella kanssani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä