Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myheritage dna:n testi älkää vaivautuko!!

Mä vaan
09.03.2019 |

Sain joululahjaksi 2018 tämän testi kitin, tein ja postitin( postimaksut pitää itse maksaa houstoniin muuten, 2€)
Seurailin etenemistä, piti valmistua mutta sitten ilmoitettiinkin että menee vielä kuukausi tai puolitoista kuukautta, kokonaiskestoksi tulee 4 kk🤑
Ketä kiinnostaa niin paljon että maksaa itsensä kipeäksi ja odottelee kuukausikaupalla😂😂 ottaisin mieluummin vaikka kolmasosan rahoista takaisin💩

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ystäväni, minä sain vastauksen ihan ajallaan. Muta olet kai tietoinen, että jos perimästä löytyy yhteyksiä epäluotettaviin henkilöihin, kyseisestä henkilöstä tehdään turvallisuusselvitys. 

Vierailija
2/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki jo sanoo, että muutamalla kympillä mikään laboratoria ei ala tekemään mitään vaativia tutkimuksia, tuo vaikuttaa vain joltain tietojenkalastusfirmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpön, höpön. edelliselle myös.

se testi on mitätön, joku siitä kyseli kun oli tuloksista esi-isiään aito-skandinaaveiksi tulostettu.

mitä se testi maksaa, miten se säilytetään houstoniin mennessä, onko se kylmiössä?

kerro vähän jutusta.

Vierailija
4/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en luottaisi tuollaisiin posti testeihin.

Vierailija
5/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en luottaisi tuollaisiin posti testeihin.

Mihin sitten? DNA-sukututkimus vaatii paljon data, mitä suositumpi palvelu, sitä luotettavampia tulostenkin voi odottaa olevan. Tietty jos uskaltaa tuolle firmalle näytteensä lähtettää.

Vierailija
6/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko tuollaisiin juttuihin?

Vierailija
7/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järki jo sanoo, että muutamalla kympillä mikään laboratoria ei ala tekemään mitään vaativia tutkimuksia, tuo vaikuttaa vain joltain tietojenkalastusfirmalta.

Ainakin toisella vastaavanlaisella firmalla oli eri hintaisia testejä. Mitä tarkemman tuloksen haluaa, sitä enemmän saa maksaa.

Vierailija
8/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ajallaan. Ostin miniälle ja tyttärelle joululahjaksi. Miniä sai ajallaan, mutta tytär joutuu nyt odottamaan extrakuukauden kun ovat ottamassa jotain sirua käyttöön. Tytär postitti omansa hieman miniän jälkeen.

Vierailija
9/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tulos vaihtelee sen mukaan, mitä tietoja itsesätän antaa ja mistä maasta näytteen lähettää. En pitäisi ehdottoman luotettavana.

Vierailija
10/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tulos vaihtelee sen mukaan, mitä tietoja itsesätän antaa ja mistä maasta näytteen lähettää. En pitäisi ehdottoman luotettavana.

Vierailija
11/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako? Minua kiinnostaisi vain, jos saisin tuolla tuloksella itselleni ylimääräistä etua eli olisin joku alkuperäisihminen, joka on ollut iästään huolimatta maapallolla ennen minua aina.

Vaan olen pelkkä suomalainen. Saunan taakse laittakaa, niin minut pois saatte, enkä ikävää tule enää tuntemaan.

Vierailija
12/87 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä kysellä muita tietoja kuin syntymäaika,oletko mies vai nainen ja osoitetiedot.....DNA näyte lisäksi.

Vierailija
13/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne muita tietoja tarvi kuin ohjeenmukaisesti otettu ja käsitelty näyte. Se riittää.

Vierailija
14/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuleeko se tulos isän vai äidin puolen suvuista vai molemmista?

Vierailija
15/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2e = maksaa itsensä kipeäksi?

Vierailija
16/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuleeko se tulos isän vai äidin puolen suvuista vai molemmista?

Hä??

Vierailija
17/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miten ap neuvottelee vakuutusyhtiössä jostain tapaturmavakuutuksesta ja saa vakuutusyhtiön vastauksen "Ei vakuuteta" tai vakuutus maksaa 10 kertaisia summia entiseen verrattuna. Kaikki vain siksi että ap on mennyt hölmönä luovuttaan perimätietonsa jollekin hämäräperäiselle dna-tutkimusyhtiölle.

Vierailija
18/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpön, höpön. edelliselle myös.

se testi on mitätön, joku siitä kyseli kun oli tuloksista esi-isiään aito-skandinaaveiksi tulostettu.

mitä se testi maksaa, miten se säilytetään houstoniin mennessä, onko se kylmiössä?

kerro vähän jutusta.

Eipa sita sylkea tarvitse kylmassa sailyttaa. Ma olen tehnyt jopa papa-testin kotona, pitkaa vanupuikkoa vaan onkaloon, puikko sailioon ja postissa meni tutkimuskeskukseen. Sama juttu sp-tautitestien kanssa, kotona taas puikkoa onkaloon eika mitaan jaakaappisailytysta vaadittu kunhan ei auringonpaisteeseen jattanyt. 

Nain taalla mualimalla.

Vierailija
19/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2e = maksaa itsensä kipeäksi?

Ja haluaa kolmasosan rahoistaan takaisin. :D

Vierailija
20/87 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella miten ap neuvottelee vakuutusyhtiössä jostain tapaturmavakuutuksesta ja saa vakuutusyhtiön vastauksen "Ei vakuuteta" tai vakuutus maksaa 10 kertaisia summia entiseen verrattuna. Kaikki vain siksi että ap on mennyt hölmönä luovuttaan perimätietonsa jollekin hämäräperäiselle dna-tutkimusyhtiölle.

No nyt on foliohattu revennyt pahemman kerran...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä