Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mitä olet löytänyt kaverisi kaapista

Vierailija
09.03.2019 |

Ja älä väitä ettet olisi ikinä katsonut kaverisi kaappiin, jokainen sitä harrastaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tongi ystävieni kaappeja. Omituinen ajatuskin että se olisi jotenkin yleistä.

Vierailija
2/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä keksi yhtäkään syytä, että kaivelisin kaverini kaappeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni, en tiedä miten olin sinne sammunut.

Vierailija
4/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni :(

Vierailija
5/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Olen joskus tonkinut kaverini laatikossa jotakin työkalua etsimässä, mutta kaappeihin en ole mennyt kouluamaan. Sinä erehdyt, ap! Et saa mitään tukea ja hyväksyntää toisten ihmisten yksityisyyteen puuttumiseen väittämällä, että kaikkihan niin tekevät. Ei tee. Älä viitsi kusettaa edes itseäsi.

En ole nähnyt ikinä kenenkään kodeissa mitään erityisen kummallista. Varmaan voisi löytää seksileluja, tyttökalentereita, naistenvaatteita miesten kaapeissa, koivuklapin sukkalaatikossa... Asia ei kuulu minulle. Enkä minä luokittele ihmisiä sen perusteella, mitä he omistavat ja säilyttävät missäkin. Voisin kummastella, jos jollakin olisi seksileluja näkösällä pitkin asuntoa, mutta se on hänen kotinsa.

Ja mitähän sinä, ap, ajattelit hyötyväsi siitä, että tiedät mitä jonkun kaapissa on? Etsit etsimällä perustetta vittuilla jollekulle, jota väität kaveriksesi, niinkö? Kovin monta sellaista tempausta ei tarvitse tehdä, niin saat olla ilman kavereita.

Vierailija
6/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homon.

Vierailija
7/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus taas toi perspektiiviä siihen, miten erilaisia ihmiset ovatkaan. Toivottavasti saamasi vastaukset tekevät samoin sinulle, ap. Ei ole tullut edes mieleen, että tonkisin jonkun kaverin kaappia. Tämä EI ole mikään "kaikkihan tätä salaa tekevät" -juttu.

Vierailija
8/8 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä kaikki halut pyytää ketään kylään jos ihmiset ovat tuollaisia kyyliä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi