Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun, lapsettoman naisen, pitäisi alkaa äitipuoleksi, mutta omia lapsia en saisi haluta. Yh-isien vaatimukset..

Vierailija
09.03.2019 |

Olen 35-vuotias nainen ja nyt neljän vuoden ajan elellyt sinkkuelämää ja deittaillut. Ikäryhmässäni monella miehellä on jo lapsia. Itse olen lapseton ja mahdollisesti haluaisin yhden lapsen, jos sopivan miehen kanssa joskus päädyn yhteen.

Ensisijaisesti toivoisin kumppanini olevan lapseton, mutta ei mikään ehdoton vaatimus. Kunhan on avoin mahdolliselle yhteiselle lapselle.

Mutta eronneiden ja karanneiden, lapsellisten miesten vaatimukset ovat kyllä niin erikoisia, että en tiedä pitäisikö itkeä, nauraa vai sääliä.

Esimerkkitapaus: 38-vuotias, eronnut kahden pienen lapsen yh-isä, ihan hyvännäköinen ja toimeentuleva. Naisen tulisi kuitenkin olla mielellään nuorempi, pitäisi olla läsnä lapsillekin ja osallistua touhuihin. Mutta tämä nuorempi nainen ei kuitenkaan saisi haluta omia lapsia, vaan tulisi tyytyä äitipuolen rooliin. Mutta kuitenkin siten, että yhteen ei tarvitsisi muuttaa, eli ihan vaan seurustelua, johon kuitenkin kuuluisi tämä "koko paketti". Ehkä joskus mahdollisesti voisi harkita yhteistä taloutta, mutta hamassa tulevaisuudessa. Ai niin, ja ennestään ei tulisi olla omia lapsia, ainakaan huollettavassa iässä olevia.

Siis mitvit? Mitä kukaan nuorempi, lapseton nainen saa tuollaisesta? Halusi itse lapsia tai ei. Tämä mies on ehkä joskus ollut kovinkin tavoiteltu mies, mutta iän ja lasten myötä se status vaan ikävä kyllä tipahtaa. Hän nyt on enäävain 38-vuotias yh. Mutta ainahan voi elellä harhoissaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksi oli tuollainen - mitä sitten? Etsi joku muunlainen. Vai etkö löydä? Sekö tässä kismittää? Ei kenenkään ole pakko tapailla sellaisia ihmisiä, joiden kanssa ajatukset eivät käy yksiin. Paitsi tietysti tosiaan jos ei ole enää valinnanvaraa.

Vierailija
22/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna1986 kirjoitti:

Itse en deittaillut isejä. Oli niin paljon lapsettomia miehiä tarjolla deittimarkkinoilla että ihan turhaa ajan haaskausta. Jos ikää on 50+ molemmilla niin silloin ihan sama. Nyt kun olen vielä synnytysikäinen niin halusin lapsettoman miehen kenestä mahdollisesti tulisi lapsieni isä. Aika näyttää.

Kyllä vireältä hopeaketulta aina yhden oman lapsen saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna1986 kirjoitti:

Itse en deittaillut isejä. Oli niin paljon lapsettomia miehiä tarjolla deittimarkkinoilla että ihan turhaa ajan haaskausta. Jos ikää on 50+ molemmilla niin silloin ihan sama. Nyt kun olen vielä synnytysikäinen niin halusin lapsettoman miehen kenestä mahdollisesti tulisi lapsieni isä. Aika näyttää.

No minä olen 50+ ja ei se minulle ole sama. En halua miestä jolla on lapsia. Onneksi on samanikäinen lapseton mies. Jos äijä saa päähänsä alkaa perustaa perhettä jonkun 25v kanssa niin tervemenoa vaan.

Vierailija
24/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetytti, kun telkkarissa Unelmien poikamiehellä oli lapsia. Viikonloppuisä ei ole poikamies eikä unelmakumppani. Yh-äitiä ei ikinä otettaisi unelmien poikamiestytöksi. On hyvä, että esimerkiksi Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta on rajattu perheelliset pois.

Miten niin viikonloppuisä ei ole poikamies? Ei hän suhteessa ole.

Vierailija
25/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitää vatvoa tuota yhtä?

Lapsettomia, lapsia haluavia on 'markkinoilla' vaikka kuinka.

Kerro treffi ilmoituksessasi suoraan että haluat lapsia. Ap on 35v ja ei tuossa iässä enää kierrellä tuota kysymystä. Parikymppiset jotka eivät tiedä mitä haluavat ovat sitten erikseen.

Vierailija
26/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sitten täytyy edes tapailla pienten lasten isiä. Teet treffi-ilmoituksen jossa etsit lapsetonta miestä. Mikä siinä on niin vaikeaa? Ei tarvitse enää ärsyyntyä niiden vaatimuksista.

Vierailija
27/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en huolisi minäkään. Mutta sinänsä ymmärrettävää, että joku ei halua enää kolmatta tai neljättä lasta ja ei sekään olisi hyvä, että suostuu lapseen vain saadakseen pitää suhteen.

Mutta tuo äitipuoleksi vaatiminen jo deittivaiheessa...naurettavaa. Toivottavasti kukaan ei suostu tollaiseen.

Vierailija
28/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä vikaa miehen vaatimuksissa on. Kuulostaa ihmiseltä, joka on tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseensa, asettaa lapset etusijalle eikä ole valmis isoihin kompromisseihin. Vaatimukset on korkeita yleensä silloin, jos omaan elämään ja itseen ollaan tyytyväisiä ilman kumppaniakin ja uuden suhteen pitää tuoda jotakin lisää, ei vaikeuttaa elämää.

Monet eivät halua muuttaa yhteen tai omia lapsia, heille voisi hyvin käydä tuollainen paketti. Kaikki eivät vihaa lapsia vaikkeivat haluaisikaan omia.

On selvää, että aloittaja etsii jotakin muuta, mutta miksi siitä pitää tätä miestä syyttää? Lopeta tapailu ja jatka matkaa.

Vierailija
29/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ap ei ole lapsia, et varmaan voi tietää, millaista on erota, kun on. Ehkä mies ei siksi halua yhteistä lasta kanssasi.

Ja onhan sellaisiakin miehiä, joilla on niitä lapsia ja suostuvat uuden kumppaninkin kanssa hankkimaan. Viimeksi eilen juttelin sellaisen kanssa.

Vierailija
30/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua lapsia ja haluaisin asua ihan omassa kodissani ainakin ne viikot, kun lapset ovat isällään ja ehkä muutenkin. Tapailin miestä, jonka mielestä tällainen oli järkyttävä parisuhdemalli. Lasten iän, harrastusten ja asuinpaikan takia miestä olisi voinut tavata myös lapsiviikoilla kotona. Mutta ei herralle kelpaa, kun minä en huoli ”pakettia” eli en ala piikomaan perheen kodissa lapsiviikoilla. Olkoon sinkkuna sitten ja onnea etsintöihin. Sanomattakin on selvää, että uudella naisella ei saa olla lapsia eikä haluta omia.

Mä oon velanainen, 40+. Asun miehen kanssa jolla on teinitytär. Siis teini on meillä joka toinen vkl. Ihan jees menee ne ajat, teen muutenkin enempi ruokaa mielelläni ja teinille kelpaa mun ruuat. Mitään hänen sotkujaan en ole siivonnut koskaan, kyllä hän itse tai isänsä ne siivoaa. Tosin on suht siisti tyttö. Pyykkikoneessa pyörii meidän kaikkien pyykit. Ei tuosta tytöstä nyt hirveä riesa ole vaikka toki elämä olisi helpompaa ja selkeämpää lapsettoman miehen kanssa. Niitä kunnollisia lapsettomia miehiä ei vaan paljoa ole ikäluokassani.

Ihmeen hyvin mennyt ottaen huomioon ettei itsellä ole juuri kokemusta lapsista, ei edes sisaruksia ole mulla. Mies kyllä ottaa mut huomioon ja kykenee luovimaan niin että sekä mä että lapsi saa huomiota riittävästi.

Etenkin alussa kannattaa olla tarkka ettei lapseton tulokas joudu piian pestiin.

Vierailija
31/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nirsoilee miehen valinnassa liian kauan niin eipä fiksuja lapsettomia miehiä enää juurikaan ole. Silloin on pakko ottaa ”koko paketti”. Mies nimenomaan haluaa parisuhteesta arjen jakamista ja säännöllistä seksiä. Ei mitään prinsessaa joka on sun ja mun jutut ja sitten joitain yhteisiä.

Vierailija
32/32 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tapailee vääriä miehiä.

Itse en kyllä omasta kokemuksestani allekirjoita tuota väitettä, että tuollainen olisi yleistä että muka etsittäisiin naista siihen piiaksi. Olen tapaillut useampaakin miestä jolla oli lapsia eikä kyllä ole sellaista tullut vastaan. Kaikilla on ollut ihan järkevät ajatukset asiasta. Ehkä olen sitten vain sattunut tapaamaan niitä ”helmiä”. Niistä on kyllä jotkut nykyäänkin vapaalla jalalla - ole hyvä vain ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän