Huh huh,miten komea mies!!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ja olen heteromies.
Eri mieltä, ja olen homomies.
Nam, kunnon uros eikä mikään nykyajan laihaläski neitipoika!
Minä näin unta, jossa kerroin kaverille, että "tartten yhden tällaisen. Jos näet, niin saa antaa minun yhteystiedot!" - ja näytin hänelle kännykästä Jason Momoan kuvaa.
Kun heräsin, niin hymyilytti kyllä.
Ja, kyllä, mielelläni ottaisin hänet elämääni ihan hereillä ollessanikin.
:D
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, ja olen heteromies.
Samaa mieltä ja olen heteronainen :)
Jason Momoa on muuten hyvä esimerkki miehestä, joka on vanhempana kuumempi kuin nuorena.
Luulin, että kyse oli Lauri Tähkästä.
Vierailija kirjoitti:
yök
Ihan vain uteliasuuttani kysyin perusteluita. Olen itse hetero mies, mutta olen ajatellut kyseisen henkilön olevan naisten mieleen, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä?
Ei ole makuuni. Ei kuitenkaan ruma. Voi olla muuten ihan mukava mies.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa on muuten hyvä esimerkki miehestä, joka on vanhempana kuumempi kuin nuorena.
Ja Jason Mamoaa ihaileva nainen hyvä esimerkki "daddy issues" -naisesta, joka juoksee jännisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yök
Ihan vain uteliasuuttani kysyin perusteluita. Olen itse hetero mies, mutta olen ajatellut kyseisen henkilön olevan naisten mieleen, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä?
Aloituksessa ei ollut kysymystä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kyse oli Lauri Tähkästä.
Minä ajattelin, että Timo Soinista.
Abduljabbar on komeempi mun mielestä
Vähän liian etnisen näköinen mies mun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Jason Mamoaa ihaileva nainen hyvä esimerkki "daddy issues" -naisesta, joka juoksee jännisten perässä.
Millä tavalla Jason Momoa on jännis? On naimisissa itseään vanhemman naisen kans, jonka kanssa myös lapsia. Vaikuttaa rennolta ja huumorintajuiselta hemmolta, joka rakastaa perhettään.
On hyväkroppainen,miehen kokoinen ja mitkä silmät.
Aaah ja uuuh,sakset aukeis heti!
Mun unelmien mies!
Komea mies hän on, miehen kokoinen ja näköinen.
yök