hormonivapaa ehkäisy, lady-comp onko kellään kokemusta?
Onkohan tosiaankin niin luotettava kun luvataan?
Kommentit (4)
Vastaan, vaikka onkin yli vuoden vanha ketju... toivottavasti tästä on on apua jollekin. Luulen, että toi LadyComp alkaa vähitellen yleistymään, kun useammat uskaltaa kokeilla. Itselle alkoi e-pillerit aiheuttaa oireita, joten lopetin. Olen nyt käyttänyt LadyCompia yli vuoden, joten uskallan sanoa, että kyllä se toimii. Alkuun vähän arvelutti luottaa vihreään valoon, mutta kyllä se ihmeellisesti on tiennyt aina etukäteen tulevat ovulaatiot, ennen kuin itse olen arvannutkaan. Omat kierrot on aina heitelleet miten sattuu, mutta silti toimii.
Jos raskaus on jollekin katastrofi, ainoa oikea ehkiäisy on silloin pidättäytyminen kokonaan, missään ehkäisyssähän varmuus ei ole 100 prosenttia...
mielenkiintoista, lisää kokemuksia?
Tänne http://tosirakkautta.blogspot.fi/ tulossa kokemuksia Lady-Comp -nimisen ehkäisytietokoneen/hedelmällisyystietokoneen käytöstä. Kokemukset ovat tuoreita ja reaaliaikaisia, aloitan bloggaamisen tarkemmin, kun saan laitteen käyttööni. Minulla on siis jo kolme lasta, mutta hormoniehkäisy tai sterilisaatio ei kiinnosta. Lue tarkemmin blogistani!
Minä olen käyttänyt tuota vuoden verran. Hormoniehkäisyt aiheutti minulle ikäviä sivuoireita, ja kierukkaa en halua koska ajatus että se toimii aiheuttamalla kroonisen tulehdustilan kohtuun on minusta vastenmielinen. Kondomeiden kanssakaan ei haluta sählätä.
Meillä ei ainakaa ole tuo ehkäisy pettänyt siis. Mutta toisaalta ei olisi kovin kauheaa jos pettäisikin, vaikka suunnitelma on ollutkin että ei enää lapsia. Jos olisi ehdottomasti kauhea asia jos tulisikin raskaaksi, en ehkä menetelmään uskaltaisi luottaa.