Onko joku postittanut Kate Middletonille synnytyslakin?
Jos ne britit ei itse tajua sellaisten päälle? Av mammat apuun! Millainen postitetaan?
Kommentit (11)
Taitaa kuninkaalliset synnyttää tiaara päässä
Meinasin postittaa, mutta en tiennyt käärinkö sen luomusti sanomalehteen vai repäisenkö oikein kunnolla ja ostan kultaista käärepaperia. Mitä mieltä olette?
Taitaa kuninkaalliset synnyttää tiaara päässä
Britit ovat niin vanhakantaisia, etteivät ole vielä ollenkaan syttyneet tällekään innovaatiolle. Prinsessat joutuvat edelleen käyttämään vuosisataisten perinteiden velvoittamina synnytystiaraa. Voitte vain kuvitella miten synnytys sellaisen kanssa sujuu! Barbaarista...
Kuinka nuo kuninkaalliset äidit selviytyvät ilman synnytyslakkia! Kamalaa!
Pitääkö se Kate sitä synnytystiaraa itse päässään vai laitetaanko se sille vauvalle ennen kuin se syntyy? Toi jälkimmäinen vois kuitenkin ehkä tehdä vähän kipeää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:53"]
Pitääkö se Kate sitä synnytystiaraa itse päässään vai laitetaanko se sille vauvalle ennen kuin se syntyy? Toi jälkimmäinen vois kuitenkin ehkä tehdä vähän kipeää.
[/quote]
Epparin leikkautuminen tiaaralla? Nopea ja helppo synnytys.
:D
Kyllä Katelle pitää saada synnytyslakki, siitähän tulee ihan mieletön muoti-ilmiö Britteihin.
Täällähän oli se yksi avaus, missä ap oli ostanut kuuluisan suunnittelijan synnytyslakin, samasta mallistosta mitä Euroopan kuninkaalliset käyttää. Että kyllä Katella varmaan on oma design-lakki. Kyllä taas hävettäisi olla suomalainen, jos joku av-mamma menisi lähettämään Brittien tulevalle kuningattarelle jonkun foliotupasvillahäpykarvasynnytyslakin.
Mie kävin tänään huovutusnäyttelyssä ja aivan olin hurmiossa siitä taiteellisuudesta ja luovuudesta, mitä marttakerhon huovuttajat olivat saaneet aikaiseksi.Sain tästä avauksesta idean tehdä meijän Katelle synnytyslakin! Meillä on villaa ja vanhoja kahvipusseja, niistä saa kyllä melko hienon lakin, vaikka itse sanonkin. :)
Mihinkähän osoitteeseen synnytyslakin voipi sitten postittaa?
Foliotahan siihenkin on laitettava ettei kätilöt tai keltainen lehdistä lui prinsessan ajatuksia.