Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku postittanut Kate Middletonille synnytyslakin?

Vierailija
09.03.2013 |

Jos ne britit ei itse tajua sellaisten päälle? Av mammat apuun! Millainen postitetaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliotahan siihenkin on laitettava ettei kätilöt tai keltainen lehdistä lui prinsessan ajatuksia.

Vierailija
2/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuninkaalliset synnyttää tiaara päässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin postittaa, mutta en tiennyt käärinkö sen luomusti sanomalehteen vai repäisenkö oikein kunnolla ja ostan kultaista käärepaperia. Mitä mieltä olette?

Vierailija
4/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuninkaalliset synnyttää tiaara päässä

Vierailija
5/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britit ovat niin vanhakantaisia, etteivät ole vielä ollenkaan syttyneet tällekään innovaatiolle. Prinsessat joutuvat edelleen käyttämään vuosisataisten perinteiden velvoittamina synnytystiaraa. Voitte vain kuvitella miten synnytys sellaisen kanssa sujuu! Barbaarista...

Vierailija
6/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nuo kuninkaalliset äidit selviytyvät ilman synnytyslakkia! Kamalaa!

Vierailija
7/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se Kate sitä synnytystiaraa itse päässään vai laitetaanko se sille vauvalle ennen kuin se syntyy? Toi jälkimmäinen vois kuitenkin ehkä tehdä vähän kipeää.

Vierailija
8/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 21:53"]

Pitääkö se Kate sitä synnytystiaraa itse päässään vai laitetaanko se sille vauvalle ennen kuin se syntyy? Toi jälkimmäinen vois kuitenkin ehkä tehdä vähän kipeää.

[/quote]

Epparin leikkautuminen tiaaralla? Nopea ja helppo synnytys.

Vierailija
9/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Kyllä Katelle pitää saada synnytyslakki, siitähän tulee ihan mieletön muoti-ilmiö Britteihin.

Vierailija
10/11 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli se yksi avaus, missä ap oli ostanut kuuluisan suunnittelijan synnytyslakin, samasta mallistosta mitä Euroopan kuninkaalliset käyttää. Että kyllä Katella varmaan on oma design-lakki. Kyllä taas hävettäisi olla suomalainen, jos joku av-mamma menisi lähettämään Brittien tulevalle kuningattarelle jonkun foliotupasvillahäpykarvasynnytyslakin.

Vierailija
11/11 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie kävin tänään huovutusnäyttelyssä ja aivan olin hurmiossa siitä taiteellisuudesta ja luovuudesta, mitä marttakerhon huovuttajat olivat saaneet aikaiseksi.Sain tästä avauksesta idean tehdä meijän Katelle synnytyslakin! Meillä on villaa ja vanhoja kahvipusseja, niistä saa kyllä melko hienon lakin, vaikka itse sanonkin. :)

Mihinkähän osoitteeseen synnytyslakin voipi sitten postittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi