Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä tarkoittaa fb:ssa? Stalkkaileeko kaverini kaverit minua?!!!

Vierailija
09.03.2013 |

Kun menet fb sivulla kaverilistallesi ja viet hiiren jonkun kaverisi prof. kuvan päälle nousee esiin ikkuna missä kerrotaan muinka monta yhteistä kaveria sinulla ja ystävälläsi on. Sekä siinä näkyy linkki yhteiseen kaverisivuun. MUTTA; yhden kaverini kohdalle kun vien hiiren niin kaiken tuon edellisen lisäksi tulee näkyviin palkk i"SEURAAJAT". Viikkkojen aikana tuo seuraajien lukumäärä on kasvanut. Aluksi niitä oli 1 ...3...5...nyt jo 8!!! Mitä tämä tarkoittaa! Stalkkaileeko, seuraileeko kaverini kaverit minun tekemisiäni fb:ssä vai mitä tämä tarkoittaa. Visiko joku kertoa? Tämä häiritsee mua niin kivasti että mietin jo kyseisen kaverin poistamista listoiltani...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne seuraavat ole sen kaverin profiilin seuraajia ei sinun.

Vierailija
2/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb reagoi siihen että itse käyt kokoajan kyseisen kaverin kuvankohdalla. Ne seuraajat on ihmisiä jotka peukuttaa usein kaverisi tekemisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten stalkkaaminen on mahdollista fb:ssä? Eikös sinne kirjoiteta kaikki ihan omasta tahdosta muiden nähtäväksi?

Vierailija
4/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tarkistamassa ja sille seuraaja jutulle ei ollut mitään logiikkaa eli oli kaverin kavereittenkin kohdalla minulle näkyvissä. Mitä lie tarkoittaakin.

Vierailija
5/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

FB:ssähän voi liittyä jonkun seuraajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän