Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotikonstit synnytyksen kaynnistykseen?

Vierailija
09.03.2013 |

Miten saisi kotikonsteilla synnytyksen kayntiin ? Minulla on kaksi lasta entuudesta.  RV on 37

Liisa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risiini oil , ummetus-ulostuslaake, on yksillollista , kaverillani syntyi vauva 24 h sisalla, reipas kavely , jumppaaminen

Vierailija
2/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytin 4pv sitten rv 41. 39rv lähtien tein vaikka mitä, hieroin nännejä, kävin joka päivä lenkillä, kävin saunassa, kävilin rappusia, kävin saunassa, harrastin seksiä, siivosin mikään ei auttanu, pikkuinen tuli sitten kun rauhotuin. Älä missään nimessä mitään ulostus lääkkeitä ota, ei todellakaan saisi luin tuon jostain ihan terveyssivuilta. Tiedän sinun tunteet mutta rauhoitu vaan ja lepäile vaan:-) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin suosittelivat portaitten kävelyä ja hyppynarullahyppimistä (tosin se ei oikein hyppimiseltä näytä/tunnu sen masun kans). Kaveri kokeili tulista ruokaa nuiden lisäks ja jotain ummetuslääkettä, en muista tehosiko miten hyvin. :)

Vierailija
4/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehosi tulinen, chilipaloilla maustettu ruoka. Mutta tosin oli rv 40+5 :-). Tää on ainakin turvallinen, ei ole vaarallinen keino.

Vierailija
5/5 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappilaiset tuttavat sanoivat kerrattain, että ensin saunhan ja sithe naiha napsautethan niin jopas alkaa syntymään. Olivat olleet kyllä miehen kanssa vielä moottorikelkka-ajelulla, mutta liekö sillä vaikutusta asiaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme