Tyttärellä drunkorexia :(
Olisko yhtään prodrunkoa paikalla jolta saisi neuvoja?
Kommentit (10)
Kuin anoreksia, mutta se on viina mikä ei maistu?
Se voi olla hyvin vaarallista, hoitoon --->
Täällä yksi proana/mia mutta teen myös välillä prodrunkon hommia.Millaista apua tarvitsette?Onko teillä tuttavapiirissä yhtään prodrunkoa?Blogissani nyt perjantain thinspiration!
-proana/mia/drunko
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi proana/mia mutta teen myös välillä prodrunkon hommia.Millaista apua tarvitsette?Onko teillä tuttavapiirissä yhtään prodrunkoa?Blogissani nyt perjantain thinspiration!
-proana/mia/drunko
Voin hätätapauksessa tulla antamaan neuvoja paikan päälle.Olen siis 17 vuotias nainen ja olen rautainen ammattilainen proana/mia hommissa ja myös prodrunkona toimin.
-proana/mia/drunko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-proana/mia/drunkoVoin hätätapauksessa tulla antamaan neuvoja paikan päälle.Olen siis 17 vuotias nainen ja olen rautainen ammattilainen proana/mia hommissa ja myös prodrunkona toimin.
-proana/mia/drunko
Pääsetkö tampereelle huomiseksi?Maksamme tietysti matkakulusi sun muut?
Ap
En kyllä tiedä yhtään miestä on kysymys, mutta autan mielelläni.
Ei se mikään syömishäiriö ole jos nuorena muutaman kerran juo tyhjään vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-proana/mia/drunkoVoin hätätapauksessa tulla antamaan neuvoja paikan päälle.Olen siis 17 vuotias nainen ja olen rautainen ammattilainen proana/mia hommissa ja myös prodrunkona toimin.
-proana/mia/drunkoPääsetkö tampereelle huomiseksi?Maksamme tietysti matkakulusi sun muut?
Ap
Onnistuu kyllä!Otan myös ystäväni mukaan joka on promia.Ottakaa blogini kautta yhteyttä ja jättäkää sinne yhteystietonne niin otan heti yhteyttä.Koitan saada vielä siskoni mukaan joka on prodrunko.
-proana/mia/drunko
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään syömishäiriö ole jos nuorena muutaman kerran juo tyhjään vatsaan.
Tämä on aika vakava asia.
-proana/mia/drunko
Onko tää sitä kun ei viinat pysy sisällä?