Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15v poika aina menossa kavereiden kanssa

Vierailija
08.03.2019 |

Monta kertaa viikossa syömään, leffaan, ym. hengailemaan. Koulu menee ok. Tulee kotiin klo 20-21. Pitäisikö rajoittaa enemmän?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ihan varma ettei ole joka nuuskausrinki tms? Onko levoton jos on vaan kotona pari päivää?

Vierailija
2/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi.

Vierailija
4/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti, ei nuorten kuulu hengailla kavereiden kanssa nykypäivänä, kotona pitäisi nyhjätä ja opiskella. Meidän jonipetteri tulee koulusta aina suoraan kotiin, kerran viikossa saa käydä puoli tuntia kavereiden kanssa. Se käyttää varmaan huuuuuumeitakin, rahat menee muka "leffaan".

Vierailija
5/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon joku sugardaddy. 

Vierailija
6/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 15v on aina kotona netissä. No kavereiden kanssä pelaa ja höpöttää. Nytkin kuuluu nauruhörinää. Joskus saisi käydäkin jossain.

Vierailija
7/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto on että kokoajan istuu koneella.

Vierailija
8/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että tyttöjä mukana kuvioissa. Ei kuitenkaan myönnä meille. Tupakkaa ja nuuskaa ei käytä, 3-4 iltana viikossa noita menoja, muuten harrastus tai tekee läksyjä ja pelaa.

Vierailija
9/9 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana minä harrastin erästä asiaa äärimmäisellä innolla. Jokseenkin ainoa asia, joka sai minut pari, kolme tuntia pysymään kotona, oli kokeisiin lukeminen. Sitäkään ei kukaan minulta vaatinut, mutta minä halusin saada hyviä numeroita kokeista.

Jossain vaiheessa muistan laskeskelleeni, että olin seitsemän peräkkäistä viikonloppua erilaisissa menoissa ja poissa kotoa tuon harrastukseni parissa. Jos viikonlopun olinkin kotona, niin olin kuitenkin kavereideni kanssa. PAITSI että joskus tuli päiviä tai hetkiä, joina halusin ehdottomasti olla yksin.

Jos minua olisi kielletty menemästä ja olemasta harrastusporukassani siksi, että äiti haluaa minun olevan kotona, olisin ollut äitilleni erittäin huonoa seuraa. Olisin nimittäin sulkeutunut huoneeseeni ja linnoittautunut kirjan taakse. Todennäköisesti olisin rähjännyt ja tiuskinut. Enkä usko, että mikään pizzan syöminen tai pullien leipominen olisi tuntunut miltään.

Kaikki kaverini eivät olleet niin kovia menemään. Enkä minäkään siksi häärännyt ja reissannut, että kotona olisi ollut paha olla. Minusta vain oli kiva olla kaveriporukassa ja siinä harrastusryhmässä. Onneksi äitini hyväksyi sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme