Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on 107 paria kenkiä, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
08.03.2013 |

?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat?

Vierailija
2/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa?

Oletko pinnallinen?

Ostatko kalliita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä saat ne mahtumaan? Mulla on kenkiä joka paikassa ja niitä on vain joitain kymmeniä. 

Vierailija
4/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hakenut itsellesi apua tai liittynyt johonkin tukiryhmään? Onko kenkäriippuvaisille edes tukiryhmiä olemassa vai kieltävätkö kaikki ongelman olemassaolon?

Vierailija
5/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenkäkauppias?

Vierailija
6/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä pidät niitä ja miten sä saat eteisen pysymään järjestyksessä?

Jos mä vien kenkiä eteistä syvemmälle johonkin varastoon, ne unohtuu käytöstä. Kaikki käytössä olevat parit taas kasvavat kuin metsä meidän eteisen ihan ryteiköksi...

Vierailija
7/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta paria heität vuosittain menemään?

Omakin kenkälukuni on vakiutunut sinne jonnekin 100-150 pariin, joista roskiin tai kiertoon lähtee vuodessa 20-30 ja suurinpiirtein saman verran uutta tilalle.

Vierailija
8/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Painan n. 68kg

2. Niitä on vuoien saatossa kertynyt ulkomailta esimerkiksi

3. En ole pinnallinen ihminen. Tykkään pukeutua niin että vaatteet ei ät riitele keskenään, eli minulle ei tulisi kuuloonkaan että olisi vaikka vaan muutamat kesä, talvi, syksy, kevät kengät jotka menisi kaiken kanssa esim. Mustat

4. Minulla on yhdet louboutinit, jotka olivat kalliit, muutamat 100-200e ja loput on 10-90e noin suurinpiirtein

5. Mulla on oma vaatehuone

Vierailija
9/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kaikkia kenkiäsi?

Mitä puolisosi tuumii kenkämääristäsi?

Missä säilöt kaikki kenkäsi?

Minkä hintaisia kenkiä ostat, kerro vaikka hintahaarukka ja keskimäärinen kenkäparin hinta.

Miksi noin paljon kenkiä? Mitä tuumisit ihmisestä jolla olisi yli 100 laukkua tai mekkoa?

Vierailija
10/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka jännittävää ja syvällistä. Onnea valitsemallasi tiellä.

Nimim. evvk

Vierailija
11/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6. En koe tarvitsevani apua, kerran minulla on tilaa niitä säilyttää enkä osta edes kerran kuukaudessa kenkiä, vaan esim juhliin uudet jos tarvitsee ja en niitä heitä sitten pois jollei ole menneet huonoksi. Ja tukiryhmistä en osaa sanoa.

7. En ole

8. Minulla on niille oma caatehuone ja siellä kenkähyllyt joissa ne kiltisti pysyvät paikoillaan

9. Suurinpiirtein samaa rataa menee mullakin. Riippuu tietysti myös menossa olevasta muodista ja muista tekijöistä. Eli jos eni lesän kenkä muoti ei. Miellytä, en osta kovinkaan montaa paria.

Vierailija
12/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää.

Vierailija
13/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö kaikkia kenkiäsi?

-Kyllä. En tietenkään joka kesä kaikkia kenkiäni, mutta pääsääntöisesti kyllä.

Mitä puolisosi tuumii kenkämääristäsi?

- Ei se vaivaa häntä eikä liikuta hänen elämäänsä suuntaan tai toiseen vaikka olisi sata paria lisää. Kuten sanoin, minulla on oma huone niille, ja jos häntä ei minun kokoelma kiinnosta, hän ei mene sinne :)

Missä säilöt kaikki kenkäsi?

Vaatehuoneessa :)

Minkä hintaisia kenkiä ostat, kerro vaikka hintahaarukka ja keskimäärinen kenkäparin hinta.

Keskimääräistä hintaa en jaksa nyt laskea, mutta en mä mikään kroisos ole että yhdet louboutinit, muutamat 100-200e kengät ja sitten loput on 10-90e

Miksi noin paljon kenkiä? Mitä tuumisit ihmisestä jolla olisi yli 100 laukkua tai mekkoa?

En mitään ihmeellistä.. Mekkotyypistä miettisin että mahtaisikohan vituttaa jos laihtuisi paljon tai lihoisi paljon ja mekot jäisi käyttämättä. Laukuissa ja kengissä sitä vaaraa ei oikeen ole

Voi kuinka jännittävää ja syvällistä. Onnea valitsemallasi tiellä.

Nimim. evvk

- Okei!

Vierailija
14/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä pidät niitä ja miten sä saat eteisen pysymään järjestyksessä?

Tähän viellä pieni lisäys, elikkä mulla ei ole kenkiä eteisessä oikeen nimeksikään, enemmänkin miehen kengät ovat eteisen kaapissa. 

Joskus kun tulen kotiin saatan jättää sillä hetkellä jalassa olleen parin eteiseen mutta kyllä aika pian sen siitä siirrän vaatehuoneeseen takaisin puhdistuksen kautta. Ja puhdistuksella meinaan sitä että jos ulkona on kuraista niin pyyhkäisen kengän pinnan ja huuhtelen koron ja pohjat.

Vierailija
15/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks noin vähän?

Vierailija
16/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain muutamat 10 euron kengät ja kaikki muut ovat huomattavasti kalliimpia. Tietenkin henkilökohtainen mielipide, mutta minä itse henk koht en usko että 10 euron kengät olisivat kovinkaan laadukkaat, saati sitten hyvät jalalle.

Tietenkin jos olet ostanut kaikki - 90 % alennusmyynnistä tai sinulla on joku tukkukauppiastuttu, mutta mielummin kengissä panostan laatuun, eli nahkaan mielummin kuin tekonahkaan tai kankaaseen ja istuvuuteen ja niitä hyvin istuvia kenkiä kun ei 10 eurolla saa.

Itse aikoinaan keräsin koruja, ihan vaan keräämällä keräsin. Oli kiva että oli 50 paria korviksia. Ja sama homma, valtaosa oli todella halpoja, mutta huomasin että minulle määrä oli tärkeämpi kuin se kuinka pitkäaikaisia korvikset olivat. Olin silloin alaikäinen, eli se minulle sallittakoon.

Vierailija
17/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, jos on pakko kysyä, niin miks luulet/oletat että kenkämääräsi kiinnostaa muita?

Vierailija
18/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
19/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut vastaus on että olet somali? Somalit saavat ostokuponkeja. Olen omilla silmilläni nähnyt kun ostavat suomen joutsen kaupasta untuvatakkeja ostokupongeilla. Muistatteko haastattelun hesarissa muutama vuosi sitten? 15 v somalia haastateltiin joka kertoi että hänellä oli yli 30 paria lenkkareita joiden ostohinnat lähti 150 egestä ylöspäin. Poika asui lastenkodissa.

Vierailija
20/20 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ostaisi alle 50 euron kenkiä. En usko, että ovat kovin laadukkaita. Mielummin vähän laatutavaraa kuin kokonainen kaappi täynnä pashaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä