Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jäänyt useita kertoja kiinni pienistä valheista

Vierailija
08.03.2013 |

Valehteleekohan silloin isommistakin asioista? Onko kokemuksia? Mitä itse teitte/tekisitte tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan niistä asioista... Ja muutenkin yleistilanteesta. Automaattisesti jostain pienistä asioista valehtelu ei tarkoita isommistakin valehtelua. Esim. itse valehtelen joskus miehelleni alaspäin ostamieni vaatteiden tai meikkien hintoja, koska mies on todella pihi enkä jaksa kuunnella niitä saarnoja, kun itse olen tuhlaamani rahat tienannutkin. En silti ole yleisesti mikään kusettaja-valehtelija joka huijaan joka käänteessä ja petänkin vielä kaupan päälle.

Vierailija
2/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minuakin kiinnostaa tämä koska mieheni on ihan samanlainen kuin ap:n. Esimerkkinä olkoon, että oli baarireissulla kun minä olin matkoilla, "en minä missään ollut" kun kysyin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 13:42"]

Hei, minuakin kiinnostaa tämä koska mieheni on ihan samanlainen kuin ap:n. Esimerkkinä olkoon, että oli baarireissulla kun minä olin matkoilla, "en minä missään ollut" kun kysyin

[/quote]

Minusta tuo ei ole erityisen huolestuttavaa. Voi johtua monesta syystä. Esim. jos nainen on kovin tiukka alkoholinkäyttö- ja baariasioisssa, silloin reaktio on ymmärrettävä, samantapainen kuin tuon ensimmäisen vastaajan tapa vähätellä rahankäyttöään säästäväisen miehen edessä. 

Toisaalta voi olla että miestä vaan itseään nolottaa jotenkin baareilu vaikkei nainen olisi kriittinenkään ja ajattelee että parempi on ettei semmoisesta mitään kerro. Ei minusta sillä oikeastaan mitään väliä ole, ellei sitten ole tilanne missä liika baareilu on jo ongelma mitä yritetään voittaa -  silloin ei ole hyväksi ollenkaan jos mies kuitenkin juoksee salaa niissä baareissa heti kun vaimo silmät kääntää ja valehtelee että ihan vaan ylitöissä olin tms.

Vierailija
4/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ex-miehen kohdalla pienet valheet tarkoitti myös suuria valheita.

Saattoi sanoa olleensa isoäitinsä luona, kun tuli myöhään. Ei ollutkaan. Sanoi olevansa veljensä luona, kesti kauan, tulikin oikeasti Helsingistä. Sanoi, ettei ollut missään mun työmatkan aikana - housuntaskujen kuitit osoitti hänen käyneen Tallinnassa.

No, lopuksi paljastui, että petti mua. Ja useamman kuin yhden naisen kanssa.

Vierailija
5/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä, valehteli ihan kaikesta. Jäi ensin kiinni pikkuvalheista ja sitten isommista, pettämistä yms. Edelleen jatkaa samaan tyyliin, mä olen päässyt eroon jo 4 vuotta sitten tyypistä. Sääliksi käy ne nykyiset hoidot.

Vierailija
6/6 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on rasittava valehtelija. Lipsauttelee yhtenään pieniä, valkoisia valheita päästäkseen tilanteesta helpommalla. Esim. kun kyse jonkun asian hoitamisesta ja ei ole sitä vielä tehnyt niin saattaa sanoa, että joo kävin siellä paikassa ja tulos oli tämä ja tämä mutta pitää mennä vielä huomenna uudestaan. Eli ei ole käynyt ollenkaan mutta valehtelee koska ajattelee varmaan, että suutun ettei ole hoitanut. Vaikka enemmän suututtaa valehtelu. Tästä on useaan kertaan puhuttu ja itse sanoo alkaneensa valehdella joskus esiteininä. Todella, todella rasittava piirre. En silti usko, että hän pettää minua tai on epärehellinen isoissa asioissa.