Kissa alkanut tunkemaan jatkuvasti rinnan päälle/kainaloon. Olenko kuolemassa?
Ei ole käyttäytynyt näin ennen. Ikää kissalla 8vuotta + kissakaveri.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kissa liimautuu iholle ja kehrää eikä ole aikaisemmin tehnyt niin se kannattaisi tarkistuttaa eläinlääkärillä. Seuraile myös hiekkalaatikkokäytöstä, ovatko pissapaakut samankokoisia kuin ennenkin ja onko niitä yhtä paljon, ovatko kakat "pythonmaisia" vai kivikovia kikkareita. Käveleekö se ympäriinsä ja marisee samalla, nukkuuko enemmän kuin ennen, näyttääkö nappuloiden pureskelu reippaalta vai onko naljuttamista. Lääkäri haluaa tietää nämäkin asiat.
Ruok maistuu vanhaan malliin, samoin vessakäytös on normaalia, olen seuraillut näitä hetken.
Tuohon syliin tunkemisen lisäksi ainoa näkyvä muutos on se, että kissa on myös alkanut "komentamaan" sänkyyn/nukkumaan. Aiemmin "komentaminen" on liittynyt ruoan antamiseen ja väärässä asennossa oleviin oviin. Hyvä puoli on se, että olen viimeaikoina mennyt yöpuulle aika tarkaan kymmeneltä..
Noin se meilläkin alkoi. Hyvinkin viatonta äiskän kainaloon ja rinnan päälle änkeämistä. Huomauttelua jos ruoka ei oo ihan ajallaan kipossa. Kun jäin työttömäksi, kissa on aloittanut kunnon kyykytyksen. Sylissä pitäisi saada lojua 24/7, mun pitäisi mennä sen kaveriksi laatikon viereen hengaamaan kun se käy tarpeillaan, ulos en saisi yksin mennä vaan sen pitää päästä terassilta vahtimaan etten karkaa.
Lääkäri on vinku-iitan tutkinut edestä ja takaa, veriarvot on ok, vessat pidetään puhtaana ja ruoka on asiallista. Katti vaan otti ja niksahti kun huomasi että olenkin nyt päivät kotona. Ei siinä mitään, on se hellyttävä reppana parhaina päivinä, mutta pahimpina päivinä tuntuu kuin hyysäisi parivuotiaan tasolle taantunutta dementikkoa. Kaverinpuutteestakaan ei oo kiinni, samassa taloudessa asustaa huomattavasti vähemmän ripustautuva nuorempi kissa jonka kanssa tutkiskelevat maailmaa.
Reps!
Pitäsiköhän mirrin päästä terapiaan keskustelemaan läheisriippuvuudestaan? :D
Mulla oli aikoinaan myös laiskanpulskea kolli, joka oli sellainen mammanpoika että oksat pois. Saattoi maukua sohvalla merkitsevästi minuun katsoen: herra halusi että tulisin makaamaan sohvalle, jolloin hän voisi ottaa lämpöiset nokoset mun selän päällä.
Kävisin kyllä gynekologilla varmistamassa, ettei ole mitään ikävää yllätystä rinnassa.