Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oma "pihtaaminen" auttanut miehen haluttomuuteen?

Vierailija
08.03.2013 |

Alussa seksiä oli päivittäin, nyt vuoden jälkeen enää kerran viikossa. Luulen että suurin syy on kuitenkin halujen luonnollinen erilaisuus. Silti epäilen, että olen voinut vaikuttaa tilanteeseen negatiivisesti omalla "liiallisella" aktiivisuudella. Mies ei ole saanut metsästää, kun minä olen aina vaatimassa ja seksiä saadessanikin aina valmis uusintaan. Eli meneekö miehisyys?

onko teillä tällanen feikkipihtaaminen toiminut ja miten olette sitä toteuttaneet?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei normaali mies halua seksiä monta kertaa päivässä vakitusessa parisuhteessa. 1-3 kertaa viikossa riittää, mielestäni pitäis riittää sullekkin

Vierailija
2/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3krt/vko riittäisikin. Mutta kerran viikossa lauantaisin ja joskus senkin jäädessä, alkaa vaan oikeesti jo kiristää hermoja. En mä enää mitään krt/pv odota mitä alussa oli, mut kerta viikkoon on liian vähän.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi olla kuukausiakin ilman. olen kokeillut. ei ole tullut aloitetta.

Vierailija
4/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi olla kuukausiakin ilman. olen kokeillut. ei ole tullut aloitetta.

Vierailija
5/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Ainakaan meillä. Kynnys aloitteen tekemiseen vaan kasvaa. Ennemmin kannattaa keskittyä huomioimaan muuten, vaikka hieroa hartioita, pestä selkä suihkussa, keittää kahvit valmiiksi yms. pientä kivaa, mikä rakentaa yhteyttä.

Vierailija
6/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele miehesi kanssa asiasta? Mielestäni parisuhteessa ei tarvitse olla mitään pelejä. Että toinen metsästää tai pihtaa. Voi olla että mies ei halua niin usein kuin sinä, mutta ei näe siinä mitään ongelmaa.

Vierailija
7/8 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä joka päivä haluavia miehiäkin on, täällä yksi. Olemme päätyneet yksiin niiden naisten kanssa, jotka haluavat muutaman kerran vuodessa. En muista koska naiseni olisi tehnyt aloitteen seksiin, ehkä vuosi sitten. Ajattelin kuten ap, että ehkä hän innostuu, jos en ole entiseen tapaan tekemässä aloitteita. Kokeilin teoriaa ja ei mitään reaktiota, pelkkä kuiva kausi. Tämän kun olisi tiennyt seurustelun alussa, siinä vaiheessa oli seksiä joka päivä. Nyt on vaikeampi lähteä.

Vierailija
8/8 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Ennemmin antaa jos se tekee aloitteen, ja voi tehdä itsekkin kuitenkin varoen painostamasta mihinkään. Pihtaaminen nostaa vaan kynnystä ukolla tehdä aloite. Jos ei seinästä pääse läpi vaikka miten puskee kohta ymmärtää lopettaa sen puskemisen.. Keskustelua Keskustelua

Jokaisella on muuten oma seksintarpeensa. Joillakin sitä ei ole ollenkaan (aseksuaalit yms kummajaiset) toisilla on tarve päivittäinen.. Ei niitä määriä voi kukaan mennä latelemaan. Keskustelua ja koittakaa löytää kultainen keskitie