Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita: vaikeuksia selvitä arjesta tai asioiden hoitamisessa? Ei masennusta!

Vierailija
08.03.2013 |

Onko muita joilla elämä on kaaosta, asioita vain sattuu, laskut unohtuu, kalenterin ylläpito on naurettavaa yritystä, asiat unohtuu, et muista tapaamisaikoja ( ja ne saattaa unohtua minuuteissa muistutuksesta? Onko muita jotka eivät saa kouluja loppuun, jotka vain lipuvat läpi yritysten? olen yli 30 ja elämä on ollut tätä aina. Välillä olen epätoivoinen, sitten sähellän iotain muuta hetken ja olen taas pulassa. Tai en jaksa välittää ja olen pulassa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on, vähän. Tosin se on pahentunut viime aikoina, nuorena en niinkään ollut tällainen. Mulla paheni saatuani lapsia, on vaikeaa hoitaa edes omia asioita, kun pitää ottaa lapsia niin paljon huomioon. Tosin mä en ole siitä niin huolissani, nimittäin ennen mä olin masentunutkin, nykyään en ja näin on helpompi. Mulla oli masennuksen syy kilpirauhasen vajaatoiminta ja veikkaan, että tämän hutiloimisenkin syy on siinä. Hoitoni ei ole ihan vielä täysin mallillaan nimittäin.

Vierailija
2/4 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palstan vahiovastaus on "aikuisiän adhd", mutta enpä ala diagnosoimaan..

Mä olen just samanlainen. Yli 30. Vähän masensi jossain vaiheessa, mutta psykiatri ei uskonut teoriaani adhd:sta :D Oli vaan, että sellaista se elämä on.

Yksi koulu jäi kesken, toinen koulutus mennyt hukkaan kun en ole tehnyt alan töitä... Ei ole kalenteria..

Ehkä se hallinta on vain harhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis muitakin. Miten yritätte organisoida elämäänne. Miten muistatte esim. lääkäriajat. 

Vierailija
4/4 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös on aina ollut jonkin verran vaikeuksia asioiden organisoinnissa. Jostain kalenerinpidosta ei tule yhtään mitään kun en kuitenkaan koskaan muista käyttää sitä. Laskut mulla on pitkin pöytää eikä missään siisteissä mapeissa, sitten vaan tongin sieltä tarvittaessa kun alan muistella että joku lasku pitäisi maksaa. Tai jos en löydä jotain laskua niin jään vaan odottelemaan maksumuistutusta. Lääkäriajat ja muut menot saatan kirjoittaa ylös vaikkapa johonkin kirjekuoren tai paperin kulmaan ja sitten etsiskelen niitä. Siinä vasta muutamia esimerkkejä. Olen kai aina ollut vähän huithapeli, toistaiseksi kuitenkin pärjäillyt.:D Ja ehkä tää on osittain laiskuutta, koska töissä kuitenkin hoidan hommani hyvin ja osaan järjestellä aikatauluni niin että olen tehokas ja järjestelmällinen. Kotona vaan aina homma lähtee lapasesta.