Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa Venytysarvet ihmisen vartalolla?

Vierailija
08.03.2019 |

Alma Hätösellä on sellaiset. Katselin Alman kuvia mutta en yhtään ymmärrä missä on jotkut Venytysarvet?
????

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä naisille tulee näitä silloin kun tulee muotoja kasvaessa/tulee myös kuin lihoo. Eli nämä arvet johtuvat siitä kun iho venyy nopeasti ja "rikkoutuu". Yleisimpiin paikkoihin kuuluu reidet, peppu, lantio, rinnat, maha. Kutsutaan myös raskausarviksi koska raskausmahan kasvaessa niitä tulee helposti vatsan reunoille. Näyttää vähän tiikerin raidoilta, mutta joko sellaisia punertavia tai myöhemmin vaaleita.

Vierailija
2/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Alma on kyllä normaali hoikka nainen. Ehkä minä olen liian vanha näkemään sellaisia.

Tv Ap. 52v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi olla todella huomaamattomia, etenkin vaaleaihoisella ihmisellä. Eivät välttämättä näy ollenkaan ellei valo osu oikeassa kulmassa.

Vierailija
4/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kato ”every tigermom has to earn its stripes”.

Yleensä tätä käyttää läskit mammat jotka eivät pääse eroon vauvakiloista kun siideri maistuu.

Vierailija
5/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma esittelee taas läskipyllyään.

Vierailija
6/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut käsivarsiin bodaamisesta

Vierailija
7/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paljon jälkiä kylkiin teini-iässä, kun puberteetin myötä lantio leveni todella nopeassa tahdissa. Nykyään vanhat jäljet ovat vaaleita ja melko huomaamattomia.

Raskauden myötä mahaan, rintoihin ja kylkiin tuli joitakin raitoja, jotka tuoreena ovat vielä aika näkyvät, mutta eiköhän nuokin tuosta asetu ajan kanssa.

Vierailija
8/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojalle tuli alaselkään, kun venähti pituutta nopeasti.

Vierailija
9/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoin parissa vuodessa 25 kg, eikä tullut mitään.

Vierailija
10/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tulee kyllä pojillekin, jos lihoo, kasvaa pituutta tai saa lihaksia nopeasti.

Vierailija
11/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihoin parissa vuodessa 25 kg, eikä tullut mitään.

Niin paitsi se 25 kg läskiä tietty. Mutta arpia ei luojan kiitos. Hirveän näköisiä.

Vierailija
12/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kanssa katsoa Alman raitoja, mutta en nähnyt. Kai tämä ikänäkö sitten suojaa :D

Vierailija
13/13 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niitä vaikken ole koskaan ollut lihava enkä raskaana. Mulla on vaan todella joustamaton kudos/ihotyyppi, ja teini-iässä naisellisten muotojen tuleminen "repi" rinnat, pepun ja tissit täyteen näitä ns. raskausarpia. Alkuun ne olivat järkyttävän näköisiä sinipunaisia kuopalla olevia arpia, nyt nelikymppisenä vain aavistuksen muuta ihoa vaaleampia ja vähän kuopalla olevia raitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi