Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako miehesi ostaa kaupasta tarvitsemiasi tuotteita?

Huvittunut
08.03.2019 |

Onko joku tuote mitä miehesi on kieltäytynyt ostamaan/tuomaan kaupasta?
Itse pyysin joskus miestäni tuomaan apteekista emätinpuikkoja, kun oli apteekkiin menossa muutenkin. Ei kuulemma missään nimessä kehtaa niitä ostaa. :D
Toisen kerran mies oli lähdössä hakemaan kaupasta saunaan muutamia juomia. Kysyin voisiko tuoda mulle samalla sellaisen kultaisen kasvonaamion? Ei suostunut tuomaan sitäkään, heh..
Terveys siteitä tuo kyllä jos pyydän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kehtaa ja on kehdannut aina ostaa sitä mitä tarvitsen. En itsekkään häpeile kaupasta ostaa mitään.

Vierailija
2/3 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo mitä pyydän... Tamponeja, raskaustestejä, hygieniatuotteita tuonut, milloin mitäkin... Oon sanonut että jos nolottaa niin ei oo pakko tuoda, mutta ei kuulemma nolota yhtään. Palauttanut myös pari kertaa jotain vaatteita mun puolesta vaatekauppaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä 30v ei joskus kehdannut tuoda kaupasta siteitä vaikka menkkakivut oli luokkaa invalidisoiva enkä päässyt itse sikiöasennosta liikkeelle. Mun pikkuveli 20v oli tulossa käymään niin pyysin nolona häntä ostamaan, hän kysyi naiseltaan ja toi paketin siteitä ja buranaa <3 Oon myös ollut veljen kanssa valitsemassa siteitä naiselleen. Ei se ihan täysillä nauttinut tilanteesta mutta hoiti homman mallikkaasti :D

Nykyinen on kerran tuonut eikä kyseenalaistanut mitenkään.

Yleensä toki pidän aina laukussa mukana kun vuodon pitäisi alkaa mutta joskus kierto heittää pahastikin.

Kummallista miten eri tavalla aikuiset miehet reagoi ja häpeilevät.

Oon mäkin ostanut kumeja, liukkareita ja kalsareita enkä ole ikinä ajatellut että siinä jotain noloa olisi.

Enemmän ongelmaa tulee siitä että toinen on kaupassa yksinään eikä vaan tajua mitä toinen tarkoittaa että mikä nyt on oikea tuote, mutta siitä ei valiteta kun toinen yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme