Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aivan kamala sarja tuo "Pahan jäljillä"

Vierailija
07.03.2013 |

Hui, ihan kamala. En pystynyt katsomaan enempää. Hirveän raaka on.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
2/19 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin ihan samaa. Tuntuu että kaikki sarjat lähtökohtaisesti pitää olla hirvittävän graafisia julmuudessa. En pystynyt myöskään katsomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin mainoksen ja totesin, että toi on liikaa tälle 36-vuotiaalle. Mies totesi samaa... T. Holhokki

Vierailija
4/19 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi ihan pelottamaan, kun oon yksin kotona, mies iltavuorossa ja katson tuota sarjaa.. mutta toisaalta oli mielenkiintoinen! :)

Vierailija
5/19 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan mielenkiintoiselta vaikutti juonensa puolesta, mutta aika ohi meni kaikki kun piti käsien välistä vaan varovasti kurkkia. :-D Ehkä huomenna päivänvalossa yritän katsoa uudelleen. Kaikkia muita rikossarjoja olen aina pystynyt suht hyvin katsomaan. Tämän raakuus yllätti.

AP

Vierailija
6/19 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 11:51"]Typerä sarja. Laskelmoidusti falski. Huono.
[/quote]tykkään kyllä ihan mahottomasti tästä sarjasta!

Vierailija
7/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusarja jeee!

Vierailija
8/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuni on näköjään nostettu. :-) Uskaltauduin sitten itsekin katsomaan sen ensimmäisen jakson kunnolla - ja jäinkin koukkuun! Vieläkin jokaisessa jaksossa on joitakin kohtia, jotka tekevät pahaa, mutta juoni on silti varsin kiehtova. Hieno sarja!

AP

Vierailija
9/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensäki kaikki leffatkin on raakoja sekä julmia, ihan nuorillekkin suunnatut leffat saattaa olla jotenkin sadistisia ja julmia vaikkei olisikaan niin graaffisia, musta hyvin kurjaa

Vierailija
10/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö sen ekan jakson vielä jostain?? Katsomosta en enään löytänyt.

Vierailija
11/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös katsoa sen alusta. Mistä se löytyy? 

Vierailija
12/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan sarjaa mutta samaa mieltä, liian raaka. Verta liian paljon ja kamalia juttuja.

Vierailija
13/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kamalaa siinä sitten on, kertokaa? 

Ajattelin alkaa joku päivä katsomaan, en yleensä vähästä hätkähdä. (Oon tavallaan tv-alalla ja tiedän miten noi verikohtaukset tehdään.)

Vierailija
14/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoiko se lähetysajankohtaa vai mitä sarjalle tapahtui? Aloin katsomaan sitä viime torstaina ja sieltähän tulikin Mentalistia. Pettymys oli suuri, koukutuin sarjaan heti.

Vierailija
15/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ekan jakson, ja oli jotenkin ihan paska. Luulen että moni muukin oli sitä mieltä, ja seuraavalla viikolla katsojaluvut romahtivat ja sarja täytyi laittaa subille...EI kai maikkari nyt  suosittua sarjaa lopettaisi kahden jakson jälkeen näyttämästä??

Vierailija
16/19 |
24.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 20:21"]

Katsoin ekan jakson, ja oli jotenkin ihan paska. Luulen että moni muukin oli sitä mieltä, ja seuraavalla viikolla katsojaluvut romahtivat ja sarja täytyi laittaa subille...EI kai maikkari nyt  suosittua sarjaa lopettaisi kahden jakson jälkeen näyttämästä??

[/quote]Pitkästä aikaa alkaa sarja, joka on jännä ja kiehtova. Sitten siitä valittaa 'järkyttynyt' katsoja - joka ei voi vaihtaa kanavaa, joten lähetysaika ja -paikka vaihdettiin. Harmittaa, koska viikolla on itselle vaikeaa pysytellä ylhäällä yhteentoista...

Vierailija
17/19 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai liian raaka?  :D

Ootteko katsoneet rikossarjoja lainkaan aiemmin? Oo yhtään sen raaempi kuin muutkaan. 

Pidän kyllä sarjasta.

Vierailija
18/19 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä sarja. Laskelmoidusti falski. Huono.

Vierailija
19/19 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2013 klo 20:19"]

Vaihtoiko se lähetysajankohtaa vai mitä sarjalle tapahtui? Aloin katsomaan sitä viime torstaina ja sieltähän tulikin Mentalistia. Pettymys oli suuri, koukutuin sarjaan heti.

[/quote]

Siirtyi subille. Tulee sieltä torstaisin klo.22. Viimeisimmän jakson näet Katsomosta. :-)

AP