Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapseni (tuleva) sekakäyttäjä?

Vierailija
08.03.2019 |

Hän on nyt toista vuotta lukiossa ja kertoi olevansa kiinnostunut monista eri aineista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvokaa minua, kiltit. Olen huolissani!

Ap

Vierailija
2/5 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä välttämättä. Moni kyllä esim. opiskeluaikana kokeileekin erilaisia aineita, ihan vaan koska kiinnostaa erilaiset efektit, mutta ainakin yliopistossa jossa itse opiskelin, äärimmäisen harva jäi mitenkään pysyvästi käyttämään mitään huumeita. Niin kovat viinalla bilettäjät kuin kaikkea mömmöä kokeilla haluavat "tietoisuudentilojen psykonautit" aika lailla lopettivat heti kun opinnot loppui ja työelämä alkoi, ja kova kilpailu siellä. 

Itse olin pääosin kova juoja nuorena, vaikka pari kertaa muutakin kokeilin, mutta niin sitä vaan "aikuistui" kun työelämä pakotti säännöllisempään elämään, ja sittemmin perheellistyminenkin.

Vierailija
4/5 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän koskaan, edes lapsena sekottanut limsoja keskenään? Entä onko pyytänyt Buranaa päänsärkyyn? Nää ennakoi vahvasti et henkilöstä tulee sekakäyttäjä. Tutkimusten mukaan 98% limsan sekoittajista ja Buranan syöjistä tulee isona sekakäyttäjiä ja 67% alkaa myymään itseään jotta sais aineita. Eliniän ennuste on et kuoli viime viikolla

Vierailija
5/5 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän alkaa hössöttämään ilmastonmuutoksesta, niin puutu heti tilanteeseen ja vie suljetulle paranemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi