Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venla Savikujan "Salkkari Heidin" kroppako se naisten ihanne? Sis. Linkki.i

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vieras nimi kun en salkkareita katos mutta kroppa oli todella upea! Ennemmin tuollainen treenattu lihaksikas vartalo kuin laiha ilman lihasta. Huomattavasti terveempi esikuva nuorille naisille kuin muotialan mallit!

Vierailija
2/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkaria ja reisilihaksia mun makuun liikaa. mutta kyllä mä ton vatsan ja peban voisin ottaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan liian laiha/kuiva, mutta muuten ihana ja vaihtaisin omaani any day! :)

Vierailija
4/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti naisten mieleen jos tykkää lihaksikkaasta treenatusta kropasta. Ja onhan tuo hyvännäköinen, mutta ymmärrän kyllä jos suurin osa tykkää hieman pehmeämmästä kropasta. Silti 100% parempi kroppa kuin sellainen hieman pullukka.

Vierailija
5/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, aika lailla mun ihanne. Hyvä kroppa, näkee että syö terveellisesti ja huolehtii itsestään :)

Vierailija
6/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sitten huikean hyvä kroppa, vaihtaisin omaani heittämällä! Aivan ihana!

Vierailija
7/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskien puhetta aina kun valitellaan toisten naisten isoista lihaksista.

Kateellisia olette, ottakaa lisää suklaata kun niin itkettää.

Vierailija
8/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään parempi livekuvissa kuin valokuvissa, aika rumia kuvia kauniista tytöstä

Vierailija
9/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniin sopusuhtaiset lihakset, kyllä näkee että töitä on tehty tuon vartalon eteen. 

Vierailija
10/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä vaihtais kroppaani tohon enkä ulkonäköäkään, salkkareissa näyttää edes jopa hyvältä, mutta ei enää noissa kuvissa näytä edes kauniilta :/

Vierailija
11/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkroppa tosi jees, ottasin kyllä noi lihakset vaikka heti (vaikken ihan rimpula itsekään oo).. Mutta ite tykkään omasta pepustani enemmän, on mielestäni terhakampi vaikka ite sanonkin.

Vierailija
12/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 12:54"]

läskien puhetta aina kun valitellaan toisten naisten isoista lihaksista.

Kateellisia olette, ottakaa lisää suklaata kun niin itkettää.

[/quote]

Onko sulla joku automaattinen reply päällä, vai etkö lukenut ketjua lainkaan? Vai oletko jostain syystä ihan hirveen katkera kaikille läskeille?

Vierailija
13/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen kyllä on mutta omaan makuuni kroppa on liian treenattu. Selästä ja vatsasta tykkään, mutta reisilihaksista en. Selatkaa blogia hieman alaspäin, siellä oli kuva jossa hänellä oli keltaiset farkut jalassa. Näytti kyllä jalat aika luonnottomalta niissä.

Silti arvostan, että jaksaa noin paljon treenata, syödä hyvin ja pitää itsestä huolta. 

Vierailija
14/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla kans aika itteensä täynnä.

Vierailija
15/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää urheilullisesta kropasta naisella. Liian poikamainen tuollakin. Ja valitettavasti itse olen samaa mallia. Haluaisin naisellisemmat muodot. Anni Uusivirta on se, jonka kroppaa jumaloin.

Vierailija
16/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän joillekin ottaa tosi koville, jos joku sanoo pitävänsä enemmän pehmeämmästä naisvartalosta? Useimmille ihmisille on kai ihan itsestäänselvää, että mieltymyksiä on monia. Jotkut tykkää lihaksikkaasta, jotkut kiinteäksi treenatusta, jotkut pehmeästä ja jotkut - ihan oikeasti - pulleasta tai lihavasta. Jotkut jopa tykkää monenlaisista. Homma nyt vaan menee niin, että koskaan ei voi miellyttää kaikkia. Vaikka olisit Heidi Klum, löytyy niitä, joiden mielestä (ihan aidosti) et vastaa heidän kauneuskäsitystään. Tämä kannattaa sisäistää ja hyväksyä, niin ei tarvi ottaa niin paljon paineita muiden mielipiteistä oman ulkonäön suhteen.

(Ja joo, varmasti niitäkin on, jotka mollaa timmikroppaisia naisia kateudesta.)

Vierailija
17/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täydellinen mun makuuni!

Vierailija
18/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun makuun ollenkaan mistään kohdasta, ei kroppa eikä naama.

Vierailija
19/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä kaikin puolin.

t. Mies

Vierailija
20/70 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi kroppa kelpais! Ehkä vähän liian laiha kuitenkin. Vähän rasvaa ja pyöreyttä kasvoihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi