Matti Nykänen menee kesällä naimisiin Mirkan kanssa
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013030716754293_vi.shtml
Seiska: Matti Nykänen löysi uuden rakkaan - ikäeroa 26 vuotta!
Torstai 7.3.2013 klo 08.31
Matti Nykäsen rinnalla on tätä nykyä uusi tyttöystävä, kertoo 7 päivää -lehti.
Matti Nykänen on jälleen rakastunut. (KARI PEKONEN)
TAUSTA
Seiska: Nykänen purki kihlauksensa
Tuore Seiska-lehti esittelee Matti Nykäsen uuden rakkaan, 23-vuotiaan Mirkan. Ikäeroa parilla on 26 vuotta.
Matin ja Susanna Ruotsalaisen erosta on ehtinyt kulua vain muutama viikko, mutta Matti vakuuttaa lehdelle olevansa jälleen rakastunut, ja että Mirka on nyt se oikea. Matti purki kihlauksen Susannaan helmikuun puolessa välissä.
- Mirka on tuonut minulle rauhan ja uskon rakkauteen, onnellinen Matti hehkuttaa Seiskalle.
Matti vihjaa lehdelle jopa kesähäistä.
- Alun perinkin meikäläisen piti mennä naimisiin tänä kesänä. Jos kaikki sujuu hyvin, talutan Mirkan alttarille 17. heinäkuuta.
Matti ja Susanna edustivat yhdessä vielä tammikuussa Urheilugaalassa.(KARI PEKONEN)
IL
Kommentit (14)
Joo mulle kans tuttu likka, ei jää epäilystä siitä etteikö olisi julkisuuden hakuinen. No tällä on hyvä aloittaa julkkis ura :D
Mua ainakin oikeesti surettaa. Voi, Matti, minkä pettymyksen taas tuotit varmasti monelle ihmiselle : (
Masalla taitaa olla ADHD, siinä karkaa usein mopo käsistä
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 09:10"]
Masalla taitaa olla ADHD, siinä karkaa usein mopo käsistä
[/quote]
Tyhmä likka ei muuta voi sanoa. Luulisi että jokainen tietää minkälainen Matti on. Mutta siinähän tuhlaa elämäänsä
Onnea, Matti ja Mirka. Kaikkea hyvää Teille!
Matila löytyy diagnoosi ADHD:stä.
Matti vaihtaa addiktion kohdetta kuin sukkia. Tyttöparka ja Matti-parka.
Siis Matilla oli häät tälle kesälle tiedossa? Muutti vaan morsiammen? Emmää noin voinu lukea? :D
Siis Matilla oli häät tälle kesälle tiedossa? Muutti vaan morsiammen? Emmää noin voinu lukea? :D
Ihan oiken luit :) Matti se jaksaa yllättää!
tulee ihan mieleen se muutaman vuoden takainen Jenna tai Janna tai joku muu joka Matilla oli kierroksessa (näinkin heidät yhdessä). Sehän oli kanssa elämän suurin rakkaus, niinkuin matilla nyt milloin kukakin nuori tyttö.
Minusta oli liikuttavan näköistä kun siellä urheilugaalassa matti oli lavalla ja Susannalta valui kyyneleet poskille... joo, sinne meni rakkaus kun viina vei taas. Matti on ainakin viime vkonloppuna nähty baarissa ihan naamat.
Masa vetää hyvin. Kyllä moni viskymppinen mies on kateellinen Masalle. Susanna oli keskimääräistä paremman näköinen ikäisekseen ja nyt Masa saa nuorta lihaa taas. Hieno mies ja varmasti kova panemaan!
Toivottavasti Matti löytää viimein kunnollisen naisen joka kohtelee häntä hyvin, ja jonka kanssa liitto kestää.
Voi Masa Parkaa, taas on mopo lähtenyt käsistä. Ihmeen kauan Suski sitä jaksoi. Häistä sen verran, että kesään on tovi, ehtii morsiankin muuttua :D
Yllättävän tyhmä blondibimbo tämä mirka, nimittäin olen ollut samalla luokalla hänen kanssa, ja voin takuulla vannoa että tämä on julkisuustempaus.
Voi veljet.