Kokemuksia reishi -sienistä?
Tuli ostettua tuollaista reishi-juomajauhetta ja nyt haluaisin kuulla kokemuksia, miksi olet käyttänyt ja onko sillä ollut jotain vaikutusta johonkin?
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 17:33"]
Meillä tuota käytetään sämpylätaikinan seassa. Sitä myös työnnetään lihapulliin ja kaikkialle mihin se ei käytännössä kuulu. Ihan kätevä jauhe.[/quote]
Eikö jauhe se maistu ruuassa tai sämpylässä?
Oletteko huomannet jotain terveysvaikutuksia?
Valitettavasti en voi kertoa sitä tekstin välityksessä hihihi
T: 11cm mies
hihhihhiii itselles, tällä sienellä ei kyllä käsitykseni mukaan ole mitään ns. huumaavia vaikutuksia vaan pelkästään terveysvaikutuksia. Mut ihan kiva tietää et sulla pärisee noin, oisko placebovaikutus vahvahko.
Muilla kokemuksia?
ap
Noniin, nyt join ensimmäisen annoksen tätä ihmejuomaa. Kyllä täytyy sanoa, että oli ihan hemmetin pahan makuista, meinasi oksennus tulla.
Päänsärkyyn ei ainakaan ole auttanut.
Onko joku käyttänyt reishiä, jos on niin mihin ja auttoiko?
ap
Hihihi ei sitä pysty kertomaan. Mikset lähetä sitä tutkimuslaitokselle niin ottavat siitä näytteen. Saattaa sopia hyvin tunkiolle.
Luulisi että sienissä on proteiinia ja valkuaista?
Käytä kokonaista reishiä teehen tai tee omia tinktuuroita uuttamalla reishiä alkoholissa viikosta kahteen välillä sekoitellen.
Ei sen tarkoitus ole kai olla hyvää. Eihän lääkkeet koskaan ole hyviä.
Perus kahvikin on kitkerää ja tee vasta maistuukin myrkyltä. Vaan vaikutukset on mahtavat. Ehkä opit pitämään Reishistä myöhemmin, kun ensin syöt tai juot sitä kilttinä tyttönä säännöllisesti etkä käännä päätäsi Reishille. Reishi voi todellakin tehdä ihmeitä.
Olen kuullut miten Reishi nuorentaa ihoa ja saa askeleen kulkemaan kuin kuun pinnalla. Lisäksi Reishi vähentää stressiä sekä ehkäisee stressin alkuaineita ja stressihän on juuri se päätekijä joka vanhentaa ja heikentää muistia.
http://www.raikasweb.com/wp-content/uploads/2012/06/hs286.jpg
Tuossa on vähän tietoutta.
Itse tutustuisin enemmin tuttuihin asioihin, kuten perunanaamioihin ja koivun pölliin. Ei vainee.
Ulla Lehtoselta hieno pläjäys. Ulla Lehtonen: Syö itsesi terveeksi – 100 puutarhakasvia ruokana ja rohtona.
Loki-Kirjat 2007, Helsinki.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 18:19"]
Hihihi ei sitä pysty kertomaan. Mikset lähetä sitä tutkimuslaitokselle niin ottavat siitä näytteen. Saattaa sopia hyvin tunkiolle.
[/quote]
Senkin tyhmyri
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2013 klo 18:19"]
[/quote]
Senkin tyhmyri
[/quote]
Reishii reishii. Minä olen tyhmä tyhmyri hihihiih hihiih !!! Senkin penkin olen tyhmä tyhmyri yyyyäyäääääähähähähä
Konitsivaaa! Japanissa ja kiinassa on paljon sienitietämystä. Jostain syystä sienet ovat aina öllöttäneet minua. Kiitos kuuluu luultavasti päiväkodin kylmälle vaalealle sienikastikkeelle.
Täällähän on älykästä keskustelua.
Pari tuntia tuon ensimmäisen annoksen jälkeen päänsärky onkin häipynyt, muuten en huomaa mitään. Paitsi: olo oli päivällä flunssainen, nyt parempi, hmmmm ?????
Kokemuksia kenelläkään muulla? Hyviä, huonoja, jtn siltä väliltä? Mihin auttoi sinulla, miksi käytät.
ps. 11: Tuo käyttämäni valmiste on jauhetta, ei siis mitää "kastiketta" ;)
Sama flunssa vaivaa. Valkosipulia on työnnetty nenään ja korviin ja syöty. Vaan ei allium sativum auta.
Mä luulen että sen sienen vaikutus perustuu lähinnä proteiiniin. Se pitäisi analysoida tarkemmin. voipi olla että siitä löytyy myös jotain haitallista. En välttämättä söisi sitä suuria annoksia. Ihan sun nätteyden takia. Etenkin, kun lähellä siinä on pasahtanut ydinonnettomuus ja sienet nyt kerää aika kivasti säteilyä että saatat säteillä muutakin kivaa kuin niitä suloisia aurojas mitä levität mun aivokäytäviin radioaktiiviesti tän netin välityksellä. :)
Ostin reishiä ja toivoin saavani apua ahdistukseen. Ei auttanut ollenkaan. Nyt on tyhmä olo, kun epätoivoisena tuhlasin rahani, turha ostos.
Mikä tahansa auttaa, jos vain uskoo siihen tarpeeksi.
Reishi-pensheleitäni olen kashvattanut jo toishta kymmentä vuotta, ja komeat ovatkin!
Täällä sitä on taas ollut fiksua sakkia.. Hölmöt.
Meillä tuota käytetään sämpylätaikinan seassa. Sitä myös työnnetään lihapulliin ja kaikkialle mihin se ei käytännössä kuulu. Ihan kätevä jauhe.