Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vessssa pelkkä peili missä säilytätte hammasharjoja yms. tavaroita?

Vierailija
05.03.2013 |

Vessassa pelikaappi on kätevä mutta pelkkä iso peili olisi hieno. Mietityttää toimivuus. Missä säilyttää hammasharjat yms tavarat. Alakaapissa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä peilin alapuolella on hylly, jossa me ollaan ainakin säilytetty harjat.

Vierailija
2/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso koristekehyksinen peili lavuaarin päällä. Sen molemmin puolin seinällä on itseni tekemät puiset valkoiset kaapit joissa lasiristikko-ovet. Vähän maalaisromanttista tyyliä sotkettuna moderniin. Niihin mahtuu koko perheen tarvikkeet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.rautakaupassa on mukitelineitä jotka voi kiinnittää seinään.Mulla on ylimääräinen muki jossa on tahnat  Ostin kirpparilta vanhat kauniit lasit jotka sopii värehin.

Vierailija
4/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.rautakaupassa on mukitelineitä jotka voi kiinnittää seinään.Mulla on ylimääräinen muki jossa on tahnat  Ostin kirpparilta vanhat kauniit lasit jotka sopii värehin.

Vierailija
5/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peilin alla on lasihylly ja siinä hammasharjat, tahnat ja ihonpuhdistusgeeli. Mitään muita tavaroita ei siinä kohtaa tarvita. Sampoille ym. on oma paikka suihkun lähellä ja vessapaperit ovat vessanpytyn lähellä.

Vierailija
6/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sivustatäytettävän pesukoneen päällä muovikori ja pieni pesuvati, joissa säilytän hammasharjat, purnukat yms. Peilin alla ei ole hyllyä eikä edes mitään alakaappia kylppärissä. 

Vierailija
7/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyllyllä.

Vierailija
8/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itse allas ton emaloitu taso, joten sitä reunaa riittää.  Vieressä on puolikorkea kaappi, jonka päällä puutaso. Paljon laatikostotilaa altaan ja tuon kaapin kera. Itse suunniteltu ja liimalevystä rekennettu, joten laatikoiden määrä ja koko on aika optimi. Seinälle kaavailn vielä avohyllyä, mutta tuli siniseksi maalattu vanha lääkekaappi.

Hammasharjat roikkuu peilissä, jokaisella omanvärinen ankka:

http://www.ankka.info/index.php?p=1_7_2_Hammasharja-Ankka

Vierailija
9/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusvaahto ym. ovat seinässä olevassa avoimessa hyllykössä ja hammasharja keittiön kaapissa (kylppäri on keittiön vieressä). Vessassa on kuitenkin sen verran bakteereja ilmassa. Tai en ole oikeastaan bakteerikammoinen, mutta muut eivät välttämättä sulje pyttyä huuhdellessaan.

Vierailija
10/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 20:34"]

Puhdistusvaahto ym. ovat seinässä olevassa avoimessa hyllykössä ja hammasharja keittiön kaapissa (kylppäri on keittiön vieressä). Vessassa on kuitenkin sen verran bakteereja ilmassa. Tai en ole oikeastaan bakteerikammoinen, mutta muut eivät välttämättä sulje pyttyä huuhdellessaan.

[/quote]

Ai et ole bakteerikammoinen...?

Vierailija
11/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapissa peilin vieressä

Vierailija
12/12 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ai et ole bakteerikammoinen...?

[/quote]

No avohylly on suoraan WC-pöntön yläpuolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme