Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tilanne, jossa suoraan sanomisesta oli hyötyä?

Vierailija
05.03.2013 |

Mun tekis mieli pamauttaa tuttavalle suoraan hänen ilmeisen huonosta suhteestaan yhteen mieheen, mutta en ole toistaiseksi kehdannut. Hän on nyt menossa naimisiin, eikä ilmeisesti ymmärrä itse, että mies kohtelee häntä huonosti.

Onko suoraan sanomisesta siis oikeasti mitään hyötyä? Kerro esimerkki sellaisesta tilanteesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies kohtelee häntä?

Vierailija
2/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri pamautti kerran kerran suoraan tylysti päin naamaa: tuo on sellainen nuorten herkkien naisten vaiva, joka...palapala.......

olin tosi vihainen ensin,että noin sanoi, mutta lääkäri oli NIIIIIIN oikeassa.Vaiva katosi sen jälkeen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä joi mielestäni liikaa. Ei ollut väkivaltainen, mutta jossain vaiheessa tissuttelu alkoi mennä minusta yli ja tuli aina esim. illanistujaisista selkeästi humalassa. Olin lukioikäinen kun isälle huomautin, vähensi juomista. Minusta oli inhottavaa sanoa kun näin miten se koski isään, mutta sen jälkeen tosiaan juominen normalisoitui (eli ei joka päivä eikä koskaan humalaan asti, juominen tasoa 2 annosta illassa pari kolme kertaa viikossa).

Vierailija
4/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin, itkinkin isälle juomisesta suoraan MONTA kertaa. Aina lupasi, mutta eipä lopettanut.

Vierailija
5/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa :( Oma isäni ei koskaan juonut mitään valtavia määriä, tyyliin pullo viiniä joka ilta, mutta kuitenkin yli riskirajojen+kaikki illanistujaiset meni niin yli että oksensi viimeistään kotona ja välillä taksiinkin. Ja tosiaan sen sanomisen jälkeen asettui, luulen ettei oikeasti tajunnut aiemmin että oli mennyt yli.

[quote author="Vierailija" time="05.03.2013 klo 14:44"]

Mä sanoin, itkinkin isälle juomisesta suoraan MONTA kertaa. Aina lupasi, mutta eipä lopettanut.

[/quote]

Vierailija
6/6 |
05.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä,jotka on kiusallisia, mutta joita olen sanonut tuntemattomillekin

-hampaissa jotain ruokaa/kasvoissa roskia

-hame sukkuhousujen alla (vanhuksella)

-kengässä siniset muovisuojat/wc-paperia

-laukku/reppu auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän