Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateellinen diplomi-insinööriveljelleni

Vierailija
07.03.2019 |

Ollaan parikymppisiä, minä olen terveydenhoitajaopiskelija. Meillä tulee olemaan ihan eri elintasot. Veli aikoo vieläpä lukea itsestään tohtorin, jolloin elintasokuilumme vain syvenee. Veljeni on ihana ihminen ei siinä mitään.
Hänen matemaattinen lahjakkuutensa on näkynyt lapsesta asti.
Harmittaa, etten itse ole yhtä pitkäjänteinen ja matemaattisesti lahjakas.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole iloinen, että veljelläsi menee hyvin? Sinulla olisi samat kyvyt jos olisit harjoittanut niitä eikä ole oppimisvaikeuksia.

Vierailija
2/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta aloitusta oikeen meinaat tästä tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole iloinen, että veljelläsi menee hyvin? Sinulla olisi samat kyvyt jos olisit harjoittanut niitä eikä ole oppimisvaikeuksia.

Olen todella iloinen ja onnellinen hänen puolestaan. On tehnyt kovasti töitä ja opiskellut, on ansainnut kaiken.

Jotenkin kun vertaa meitä, tulee mieleen, että on hukannut omat lahjansa.

Vierailija
4/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen todella iloinen ja onnellinen hänen puolestaan. On tehnyt kovasti töitä ja opiskellut, on ansainnut kaiken.

Jotenkin kun vertaa meitä, tulee mieleen, että on hukannut omat lahjansa.

Tee sinäkin töitä menestyksesi eteen.

Vierailija
5/8 |
07.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää mikään terveydenhoitajaopiskelija ole, vaan joku dippainssi yrittää pönkittää omaa egoaan. 

Ps. vähän tarkkuutta näihin. Viimeksi tässä n. kuukausi sitten olit vasta hakemassa opiskelemaan terveydenhoitajaksi ja pohdit teidän tulevia tuloeroja tietämättä edes terveydenhoitajan palkkaa.

Vierailija
6/8 |
07.03.2019 |